Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 March 2021

PH Berpecah? Memang Pun

Bhai/DeeDee semua...

Benda betul... aper nak heran... PH memang berpecah... tak terkejut... Bukan benda rahsia pun... Cuma yang berpecah itu pimpinan parti ja... sebab depa memang terkenal nak kira untung kat depa ja... Bukan sebab lain...

Sembang la nak citer pasai kepentingan rakyat bagai... lupakan sajer...

Aper pon yang pasti... ahli yang pro PH.... penyokong yang pro PH... yang tegar anti kepada Barisan Nasional, Perikatan Nasional, UMNO, BERSATU, PAS, MCA, MIC, PEJUANG, GERAKAN ka.... depa akan tetap terus macam tue gak... takkan bagi muka... takkan bagi undi kepada Barisan Nasional, Perikatan Nasional, UMNO, BERSATU, PAS, MCA, MIC, PEJUANG, GERAKAN ... itu pasti

Biar dibakar... dibunuh ,, dikerat 18 sekali pun tetap takkan mengundi Barisan Nasional, UMNO, BERSATU, PAS, MCA, MIC, PEJUANG, GERAKAN 

Simple as that...

So PRU15 belum tentu Barisan Nasional, Perikatan Nasional, UMNO, BERSATU, PAS, MCA, MIC, PEJUANG, GERAKAN boleh menang banyak kerusi dengan mudah... fight tetap fight....

Pada gua kalo la boleh diundi Dewata Raya dan Dewa semua tue... gua akan buat undi penyingkiran..... Hahahahaha



4 comments:

  1. pecah mudah payah tak mau bagi pecah
    pecah perjuangan n matlamat
    dendam kesumat

    jangan pecah akidah udah
    kalau ada uarang kata dia tak mau islam
    ok buat apa nak susah susah
    tanya saja dia bila dia mati mayat dia nak kubur kat mana
    tak payah tehegeh hegeh nak pi mandi n solat
    takkan status orang macam ni tak jelas lagi kut

    bersatu jnagn pecah halang mungkar

    F-PPP mengapresiasi sikap Presiden Joko Widodo yang mendengarkan reaksi publik, mendengarkan aspirasi ulama, tokoh pesantren serta partai politik.

    Awiek menjelaskan, F-PPP sebagai bagian dari koalisi pemerintahan tetap mendukung penuh keputusan Presiden Jokowi. PPP juga mengingatkan jika ada hal-hal yang tidak sesuai ataupun bertentangan dengan aspirasi publik.

    Hal itu menurut Awiek, karena teman yang baik adalah tidak selalu harus setuju, namun mampu mengingatkan apabila ada yang dianggap kurang perlu. "PPP sama sekali tidak anti investasi. Kami mendukung investasi yang membangun bukan investasi yang merusak," ujarnya.

    teman yang baik adalah tidak selalu harus setuju, namun mampu mengingatkan apabila ada yang dianggap kurang perlu

    sebahagian besar umat islam n sepuak kapir menentang kilang arak ni
    bukan semau puak kapir suka arak

    xilako jugak mula cuba untuk dapat duit senagn
    walau haram
    masa angkat sumpah jawatan Quran diletak sebelah kanan kapla
    tapi lepas sumpah jawatan perangai macam setan

    bila rakyat bersatu menentang baru dia ada akai sikit

    kat negara lain ada pemimpin Islam resmi kilang arak
    rakyatnya banyak diam tak membantah keras
    walau umat Islam majoriti tapi tak bersatu menantangnya
    lekeh betoi

    Hai orang-orang yang beriman, masuklah kamu ke dalam Islam secara keseluruhannya, dan janganlah kamu turut langkah-langkah setan. Sesungguhnya setan itu musuh yang nyata bagimu.

    ReplyDelete
  2. Bhai selagi tidak ada undang undang anti lompat parti, selagi itulah gua tidak akan pergi mengundi, untuk apa? Nanti keputusan dan mandat yang diberi oleh pengundi akan dikhianati lagi

    ReplyDelete
  3. Satu perkara yg jelas: Tun bukan orang berjiwa PH atau reformasi. Jauuuh sekali!! Dna dia tetap umno. Jadi biar dia pi main jauh2. PH perlu berusaha sungguh utk mendapat undi anak2 muda(guna pengaruh jaguh2 muda pelbagai bangsa) dan tarik sedikit sebanyak undi orang melayu. Kenapa dok pertikai ttg Tun, yg menyebabkan berlaku perpecahan. Selagi melayu sebelah sana diwakili sang korup tamak dan lobai nak hidup mewah tapi pura2 pejuangkan agama, aku tak ada pilihan kecuali bersama PH.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1