Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 March 2021

Bersaing Nak Jadi Hero

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.. lawak siot... semua pihak bersaing nak jadi hero... DAP mula-mula yang bagi khidmat guaman percuma buat sesapa yang kena saman PKP RM10k tue... lepas tue PKR ... la nih UMNO pon sediakan khidmat guaman percuma... 

Hahaha... semua bersaing nak jadi hero....

Ini menunjukkan bahawa tindakan bodoh dan bangang Perikatan Nasional yang membenarkan saman PKP RM10k tue aderlah satu tindakan yang makan diri...

Hahaha.... terkena balik depa...

Rakyat dok memerhatikan jer... dan rakyat akan buat nanti masa undi... Hahaha

Hadan Huker....



1 comment:

  1. Salah ker..biarlah.asalkan boleh Bantu rakyat.
    Menteri boleh terlepas.tang rakyat,macam2 kena.sapa tak marah..
    Jadi tak perlulah pertikaikan tindakan utk Bantu rakyat.
    Hanya orang bangang jer,yg nampak benda ni macam nak menonjolkan diri..
    Berlapangkanlah dada Tu yer🤗

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1