Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 March 2021

Memang Patutlah Kekal Jadi Bakal PM

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... gua gelak jer biler baca berita yang Anwar Ibrahim mahukan PH bekerjasama dengan UMNO untuk PRU15 ... Hahaha...

Dan gua paham kenapa DAP takkan nak bekerjasama dengan UMNO semata-mata nak kekal berkuasa selepas PRU15....

Hehehehe... Anwar Ibrahim nih .... dari dulu lagi susah nak dinasihat... sebab dier cukup percaya sangat kat orang-orang yang kat keliling dier... masalahnya ... orang yang kat keliling dier dari dulu lagi la bukan betul-betul sokong dier.. tapi sekadar nak tumpang laba... dan naikkan status depa....  yang menjatuhkan Anwar Ibrahim pon bukan orang jauh... orang yang sekeliling dier yang dier cukup percaya la...

Macam Azmin Ali... Macam Zuraidah .... Macam Nallakarupan .... Macam Ezam Mat Nor... Macam Lokman Adam... Macam Zahid Hamidi .... semua tue la yang menjahanamkan Anwar Ibrahim.... 

Gua boleh tulis ramai lagi nama.... tapi malas la nanti panjang berjela...

Aper pon.... memang patutlah Anwar Ibrahim nih kekal jadi bakal PM.... hahaha.... Bakal PM sampai bila-bila.... hahaha... sebab bodoh tak boleh nak diajar.... Hahahaha



2 comments:

  1. Lantak lah bhai jadi piem tepi tapi gua nak betul2 tahu betoi ke beliau belakang tarok. Labon agensi best of the best and the best dan tak kan maklumat celah gigi ni tak de. Penat lah.

    ReplyDelete
  2. Mamat ni sejak masuk jail dah tumpul dia punya "killer" instinct. Dia lambat bertindak, teragak2 dan terlebih berlembut. Anwar dan PKR kena act decisively and ruthlessly bukannya berlembut dan berkira2 dengan puak2 khianat dan malaun2 munafik yang duduk dalam PH. Dulu masa Azmin buat hal PR dulu, Anwar terlalu bersangka baik. Itu kesilapan yang paling besar Anwar. Teramat2 bersangka baik walaupun musang dah tanggalkan jubah bulu ayam dia, itu pun masih lagi dok sangka musang tu memang ayam. Anwar dan PKR termasuk PH mesti tentukan golongan2 yang bakal naik nama jadi calon PRU adalah geng2 Taiko yang dah lama berkorban dan setia dengan PH. Pernah masuk jel dan tetap istiqamah adalah kriteria yang perlu diutamakan.

    Jangan amik pak2 pengampu, pencacai2 broker cari komisen dan paling utama jangan naikkan muka2 yang baru je masuk PH dan PKR. Ni newcomer dan turn coat tak boleh pakai. Cari veteran2 dan askar2 jalanan "foot soldier" utk dinaikkan sebagai calon bukannya jenis2 kaki glamer yang suka tunjuk muka tapi tak pernah turun padang buat kerja. PKR dan PH mesti ambil iktibar dengan sejarah calon2 PH yang terdiri dari si munafik dan pencacai cari projek dan dapat untung atas angin. Sekali lagi PH letakkan calon2 berperangai katak dan bernafsu besar sebagai calon, rakyat akan mula boikot dan tendang PH ke bakul sampah sejarah. Rakyat sekarang dah mula ada rasa nak bangkit buang semua golongan bangsawan dan elit ni. Covid dah tunjukkan kepada rakyat, golongan elit dan bangsawan akan jual dan pijak rakyat bila ia menguntungkan mereka. Rakyat dah nampak dah. Tunggu masa je nak buang sifat suka mendewa2kan golongan berpangkat ni. It's inevitable.

    Nick.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1