Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 March 2021

Bersilat Abdul Hadi Awang

Bhai/DeeDee semua...

Hehehe... bila membaca keratan media berkenaan dengan Abdul Hadi Awang mengulas berkenaan dengan Perhimpunan Agung UMNO memang menerbitkan rasa nak ketawa besar... Hahaha

Bilamana terpaksa bersilat Abdul Hadi Awang dalam kenyataannya di fesbuk... Itu pon selepas 1 hari selesai Perhimpunan Agung UMNO (PAU).... hahaha .... terpaksa mencari ayat dan dalil untuk menjustifikasikan kenyataan dier...

"Ummah yang dimaksudkan ialah umat Islam dan juga kalangan bukan Islam yang tidak ekstrem. Inilah agenda perpaduan kita.

"Maka jangan kita berkasar terhadap rakan kita. Sebaliknya kita mesti menjalinkan hubungan bersaudara dan berukhuwah sesama kita.

"Jangan pula kita menjadi sebab berlakunya perpecahan. Bersabar dan jadilah pendamai,"

Hahaha..... lawak siot... hahahaha
Tapi takper la.... kita layan jer la lawak nih.....

Bab bukan Islam yang tak ekstrem tue.... Abdul Hadi Awang citer tentang MCA dan MIC ker?? Hahaha... aik... takkan la kot... Bukan ker MCA dan MIC terang-terang halang RUU355 dan Hudud.... hahaha

Bab berkasar dengan rakan sesama grup nih... Abdul Hadi Awang memang terra... dulu lagi dier selalu buat... malah Abdul Hadi Awang jugaklah yang keluarkan amanat di Banggol Peradong dulu... kes Abdul Hadi Awang maki Anwar Ibrahim dan Saifuddin Nasution tue pon ader faktanya... malah ianya disahkan oleh ramai orang.... itu masa masih bersama dalam Pakatan Rakyat.....  sekarang sudah tak mau berkasar la pulak...

Hahaha.... lawak siot lar... maybe betul macam aper yang ramai orang kata... ader short mana-mana wayar nih... hahaha...



1 comment:

  1. lidah politician, penuh menipu,, mcm mana lah kita nak taruh harapan lg kat dorg utk memerintah kalu mcm nie,,, siapalah yg layak utk pru15 nnt?? ntah laa,,,

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1