Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

14 March 2022

Jangan Pandang Lekeh Parti MUDA

Bhai/DeeDee semua...

PRN Johor telah membuktikan .... yang Parti walaupun dan dikenali umum agak lama belum tentu menjanjikan kekuatan dalam menguasai undi dan kerusi.

PKR yang dah lebih 20 tahun ujud... cuma mendapat 1 kerusi sahaja dalam PRN Johor. AMANAH yang sudah lebih 5 tahun ujud pun cuma mendapat 1 kerusi sahaja dalam PRN Johor.

Yang lagi kelakar... PAS yang sudah 60 tahun ujud pun cuma mendapat 1 kerusi sahaja di dalam PRN Johor... Parti Pejuang yang walaupun ujud cuma sekitar 7 atau 8 bulan.... dan diterajui oleh pemimpin yang dikenali umum.... hilang semua deposit bertanding (lebih 40 kerusi) ....

Parti MUDA yang ujud cuma sekitar 3 bulan dimana dipimpin oleh orang muda (Syed Saddiq) dan baharu dalam Politik telah berjaya menyelamatkan semua deposit pilihanraya mereka... dan mereka juga berjaya mendapat 1 kerusi....

Bayangkan apa yang MUDA akan dapat buat pada PRU15 dan PRU16 jika mereka kekal dengan cara dan momentum hari ini....

Perhatikan Parti MUDA Dengan Teliti

#MUDA #PRNJohor #Mainstream #Politik #Undi18 #MediaBaharu #Calon #PRU15 #CipanTapirTenuk #SocialCritics

3 comments:

  1. tapi MUDA tak pandang blogger2 tua cam lu.... nak2 pulak tau lu ni bekas bdk2 PAS... mana boleh diharap sngt... wakakakakkakaka

    ReplyDelete
  2. Betoi tu akta hasutan. Org2 sekeliling ramai yg sakit dan kojol yg si blogger tua ni sibuk nak politik. Mcm lah politik lg penting dr nyawa. Kelemahannya yg jelas ego je lebih. Ia rasa diri super duper hebat maklumlah ramai geng2 blh bg maklumat terperinci. Dr segi ilmiah kelaut.

    ReplyDelete
  3. Tua atau muda, jika tiada INTEGRITI lama2 KORUP juga. Lu ingat orang muda tak ada yg korup ka? Tapi orang2 muda boleh relate dgn nama parti MUDA dan yg tak berfikir panjang terus akan pangkah MUDA. Itulah kelebihan dia!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1