Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

04 March 2022

BERNIKAH tidak mahu, tapi sanggup BERSEKEDUDUKAN

Bhai/DeeDee semua....

Gua rasa perkataan yang sesuai untuk menghuraikan konflik kepentingan dalam Muafakat Nasional dan Perikatan Nasional adalah seperti tajuk ini... Bernikah tidak mahu, tapi sanggup bersekedudukan.

Bukan apa... bernikah nih ader kebertanggungjawaban... Kena ader gives and takes. Tabley nak ikut kepala sendiri ja... Tapi pasai nafsu yang bergelodak, nafsu yang kuat... jadi untuk melampiaskan nafsu seksual antara 3 parti ini... maka mereka sanggup bersekedudukan... yer la... dengan bersekedudukan... nafsu yang bergelojak bergelodak dapat dilampiaskan... tapi tanpa terikat dengan ikatan perkahwinan yang sah...

Sebab itu walaupun nampak bersama... mereka masih berperang sesama sendiri.... bergaduh berperang... bila nafsu nak bersama bersatu badan... diorang boleh bersama.... sekadar melampiaskan nafsu...

Ini bukan level pelacur dah... tapi level haramjadah... penzina... hahaha

Kita tutup fail Muafakat Nasional dulu, kata Tuan Ibrahim

#Bersekedudukan #MuafakatNasional #PerikatanNasional #MN #PN #Nafsu #Seksual #Zina #Nikah #CipanTapirTenuk #SocialCritics

2 comments:

  1. Malu apa Bossku ada lah menjawap buat apa hendak malu jika tidak mencuri dan menyamun malah akan melawan dakwaan palsu itu dengan sumpah laknat lagi..!!

    Mahathir yang Tak ada Sifat malu, membela 2 jantan berbogel atas katil. Jom Hebahkan di PRN Bangsa Johor. !!!

    Mungkin faktor usia akibatkan deria semakin hilang. Agak nya, memang benar kata orang , Deria melihat deria malu semua semakin hilang apabila faktor usia di ambil kira.

    Maka apa yang terjadi semua nya memalukan. Kenyataan terbaru Tun Mahathir berkenaan Najib seperti yang sudah di jangka kan akibat gelombang Malu Apa Bossku tidak boleh ditahan lagi.

    Konon konon Najib dan penyokong nya , tidak ada perasaan Malu. Mahathir mahu rakyat fokus membenci Najib dengan kes yang dia sendiri fitnah jijik reka ciptaan nya.

    Plot nya mudah, , Mahathir cipta kes, dan kemudian guna segala jentera untuk menampak kan kes itu “benar” dan nyata.

    Namun, rakyat sudah lebih bijak dan peka , lalu terlihat banyak kepincangan kes dan sedar bahawa banyak maklumat bukti dan saksi di sorok dan disembunyikan.

    Maka, akhir nya kes tidak dilayan oleh rakyat. Rakyat sudah faham, Mahathir sahaja belum faham faham lagi. Jadi , ini lah sebab kan Mahathir jadi geram.

    Rakyat memberi kemenangan 7 PRK dan 2 PRN kepada Barisan Nasional tanpa peduli cerita rekayasa 1MDB. PRN Bangsa Johor akan melebarkan lagi kemenangan Bossku

    Tambah lagi akhir akhir ini semua watak muncul ada terbabit 1MDB ada lah mereka mereka yang rapat dengan Tun Mahathir sendiri.

    Nama Tun Daim sahaja yang belum muncul lagi.

    Seperti biasa yang terbaru dalam siri kempen menyelamatkan Muhyiddin di PRN Johor, Mahathir telah menyatakan Najib dan penyokong nya tiada perasaan malu.

    Mungkin Mahathir sudah terlalu tua dan tidak reti Bahasa.

    Malu apa Bossku ada lah menjawap buat apa hendak malu jika tidak mencuri dan menyamun malah akan melawan dakwaan palsu itu. Lafaz wallahi wabilahi watawallahi sumpah laknat juga dilafaz dengan lancar lagi..!!

    Sambil itu ada pula kroni Tun Mahathir miliki wang sogokan dalam akaun di Singapura masih tidak kena apa apa Tindakan , malah di percayai sedang cuba menutup kes atau kes di buka dengan niat membebaskan nya tanpa ada sabit kesalahan.

    Ini semua sudah di baca oleh rakyat. Jadi hendak malu apa dengan perkara perkara jelek yang di dicipta oleh Mahathir.

    Selain itu Perkara yang patut di malu kan ada lah apabila Perdana Menteri 22 bulan tidak mendakwa dua lelaki bogel atas katil di sebuah hotel. Kes terbaru semasa Tun berkuasa tidak mendakwa keluarga penyamun Zety dalam kes AMLA semasa Zety jadi Gabnor Bank Negara.

    Mahathir yang Tak ada Sifat malu, membela 2 jantan berbogel atas katil. Itu lah yang paling memalukan rakyat ndan negara.

    Kerana ada kepentingan politik lebih dari kepentingan agama, maka dua lelaki ini di selamatkan dari di dakwa di mahkamah.

    Tanpa ICERD atau Statu Rome pun dua ekor jantan berbogel atas katil ini di selamatkan oleh kerajaan Pakatan Haprak Tun Mahathir.

    Memalukan

    KHALAS

    ReplyDelete
  2. Muafakat National yang sebenarnya adalah berpakat untuk mengkhianati mandat rakyat, berpakat untuk mengkhianati mandat pengundi yang memilih PH untuk mengurus tadbir kerajaan Malaysia,bukan mereka tak tahu hukum hakam, kerana kerakusan untuk berkuasa mereka sanggup lakukan, mereka lupa seorang pengundi tidak redho perbuatan mereka itu mereka akan menjawab dihapan Allah diakhirat nanti, itu sebab kerajaan yang mereka tubuhkan kucar kacir, mereka asyik menjaga kepentingan mereka, mereka tidak ambil berat hal rakyat, harga barang naik melambung, langsung tiada kawalan, mana perginya kementerian dan jabatan yang sepatutnya mengawal kenaikan harga barang?, Jangan sampai rakyat tak redho gaji dan segala kemudahan yang mereka terima

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1