Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

22 March 2022

Malaysia bekal 300,000 tong RON95 kepada Vietnam - Bukankah RON95 itu bersubsidi?

Bhai/DeeDee semua...

Rasa macam pelik. Bukankah RON95 itu petrol bersubsidi? Takkan la kot nak bagi subsidi kepada negara lain? Harapnya tak macam tue la..

Kalu tidak memang nampak pelik... Kera dihutan disusui... anak di rumah mati kelaparan.

#RON95 #Subsidi #Petrol #Minyak #Gas #Petronas #IsmailSabri #CipanTapirTenuk #SocialCritics

1 comment:

  1. CIA jangan nak menyibok lah pasal 1 MDB...Walaun semua pun tak payah terkinja kinja nak geli geli pasal CIA nih.. rakyat dah meluat

    Kat depan bijik mata ni pun pihak berkuasa di negara ini masih tak buat apa apa tindakan...

    Kalau susah nak tangkap Zety sebab dia ex Gabnor Bank Negara dengan pengaruh hebat disekeliling nya.

    Elok tangkap Taufik Ayman dan anak beranak Zety saja.... Bangkai gajah kalau ditutup lama lama akan busuk juga.

    Kes 1MDB ini elok tangkap saja beku dan rampas harta Taufik Ayman dan keluarga nya lagi di simpan lama lama lagi busuk bau kes 1 MDB ini..

    Suami Zeti itu si Taufiq Aiman anak anak nya bukan ada jasa pun pada negara..!!

    Ajomm buat lapuran polis beramai ramai..

    Lapuran CIA walaun tak payah nak gebang nak geli geli sangat lahh... rakyat dah meluat nengok nya...


    KHALAS

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1