Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 March 2012

Dah Dapat Tangkap Ke?

Bhai... gua takmo nak tulis panjang-panjang... nanti lu orang sumer tak larat nak baca... lagi satu... gua sendirik pon tak larat nak tulis panjang-panjang... hahahaha.. tapi ... aper-aper pon lu tengok dan baca aper yang gua tuliskankat bawah nih... hahaha....

Err.. Dah dapat tangkap ke? (senyap jer.. tak dengar citer perkembangan selanjutnyer dari pihak polis)

Hahaha.... aper citer ngan kes Kereta Perdana V8 Ketua Polis Selangor yang hilang dicurik pada 6 Mei 2010 dulu.... hehehe... memang la kereta tu dah dijumpai semula.... siap pencurik tue tulis ayat camnie...

"Sori PDRM Silap Sapu"

Hehehe... aper citer nih... aper perkembangan selanjutnyer... dah tahun 2012 dah... takkan tak dapat lagi tangkap saper pencurik dier ... hahaha... takkan takder maklumat kot... hahaha ... lama betul....

Kalu kes macam nih pon masih takder perkembangan... aper nak heran ngan citer pembunuh adik Nurin Jazlin yang masih lepas bebas... walaupun ader digambarkan dalam CCTV... tapi senyap jer tak dapat tangkap lagi sampai la nih.... huh....

Tapi... gua berani jamin... kalu Kereta Perdana Menteri yang kena rembat... kalu anak Perdana Menteri yang kena bunuh tue.. sure tarak sampai 24 jam kes sudah solved... mesti dapat punya... pelik bin ajaib...

Lagi satu... kat Malaysia nih... kalu kes orang hilang... kena tunggu 24 jam baru boleh buat laporan polis... tapi kalu kat US... 4 jam pertama orang di dapati hilang aderlah masa paling kritikal... FBI akan cari secepat mungkin.. dan tempoh 48 jam pula aderlah masa yang paling terbaik untuk buat siasatan... sebab kalu dah lepas 48 jam... biasanyer orang hilang tue sama ader dah mati ataupun dah diseludupkan ker negara lain...

Bagi yang tak paham konsep 4 jam terawal... sila tontong drama penyiasatan WITHOUT THE TRACE .... yang mana memaparkan CARD (Child Abduction Rapid Deployment) Team ....

Aiyarkk... camana boleh jadi panjang komentar nih... hahaha...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja