Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 March 2012

Dah Agak Dah...

Hahaha.. gua dah agak dah... hahaha... itue lar.. menari lagi ikut rentak UMNO/BN.. kan Pakatan Rakyat dah kena main... hahaha.... kaw-kaw punya kena main... hahaha

Dari ader chan nak bantai UMNO/BN kat dalam perbincangan di Parlimen.. terus kepada tutup buku.. sorok bawah karpet Mahkamah... macam la Mahkamah kat Malaysia nih adil sangat... hahaha... kalu Mahkamah di Malaysia nih adil... mestilah pembunuh, perogol dan peliwat adik Nurul Huda Abdul Ghani dulu tue kena penjara atau kena hukum bunuh (gantung sampai mati).... ini pasai tidak adil la yang boleh dilepaskan oleh Hakim Zaki Azmi tue...

Siap Zaki Azmi ucapkan "bagus" kat peguambela tertuduh... pergh... gua sampai biler tabley lupa aper yang Hakim Zaki Azmi buat tue... terbayang depan mata.... macam sial jer... lepas tue boleh plak jadi Ketua Hakim Negara.... mmmm.... macam mana boleh lepaskan pembunuh, perogol dan peliwat tue walaupun dah sah dier yang buat...

La nih isu Lembu Kondo... dok rajin sangat PKR buat laporan polis... last-last... tak dapat nak mintak bawak isu nih kepada PAC... sebab kononnya sedang dibicarakan di Mahkamah... wei.. Mahkamah Malaysia nih keputusan dier dah boleh baca la... Tolong bagitau nama Hakim yang ader telor skit kat Malaysia nih... semua Hakim kecut telur aaa kalu libatkan kes berkaitan ngan UMNO/BN nih...

Tambah lagie Peguam Negara pon jenis boleh kena beli.. hahaha.... dah agak dah.... hancuss la...

Bai bai bebeh... hahaha

Baca Sini : Berjoget Ikut Rentak UMNO

Baca Sini : Dewan Rakyat tolak usul bincang NFC kerana sudah jadi kes mahkamah

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1