Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 March 2012

Dulu Pon Orang Kata Kami Khianat

Dulu.... lebih dari 5 tahun dulu.... biler kitorang dah mula bercerita dan kasi kecoh pasai Hassan Ali dan rakan-rakan dier.... ramai orang PAS (dari sekecik-kecik orang sampailah kepada pimpinan utama) dok tuduh kitorang nih cuba nak buat khianat...

Tuduhan kepada kitorang pon ader yang datang dari blogger PAS yang terkenal pon... malah ramai yang maki hamun dan kutuk kitorang pasai benda nih.... siap ader yang buat ugutan... macam-macam hal la....

Tapi... biler akhirnya terbukti memang Hassan Ali dan geng-geng dier buat cilakak kat dalam PAS... puak-puak yang dok tibai kitorang nih senyap tak terkata aper... malah depa pulak yang lebih sudu dari kuah... depa pulak yang sekarang nih konon jadi juara dalam mendedahkan siapa Hassan Ali... hahahaha.... lawak la korang nih....

Samer gak dengan biler kitorang bawak citer dan isu yang melanda PAS Kedah... ramai yang kata macam-macam kat kami... walaupun dah sohih dan nyata.. MB Kedah tue lebih UMNO dari orang UMNO... tapi... ramai orang termasuk blogger dok cover macam-macam... malah tuduh kitorang nih parasit... nak menjatuhkan Azizan Razak la...

Wei.. isunyer bukan pasai nak jatuhkan Azizan Razak... tapi kalu dah Azizan Razak sendirik yang lebih UMNO dari orang UMNO ... nak buat camana.... bukan sedikit peel dan kes dier... banyak bhai... tak larat nak citer la... banyak sangat....

Kitorang bukan pandang sangat orang-orang yang spesis "penghafal" nih.... jenis nih biasa la... berlagak hebat.... macam la orang lain semua takder ilmu.... hahaha...

Gua takmo tulis banyak-banyak... lu orang sendirik bukak la mata tue.... cuba tengok... ader tak UMNO Kedah dok tibai Azizan Razak... hahaha... takder la woi.. siap cover lagie ader la..... wei... takkan ini semua tabley baca... takkan la semua nih tabley tengok...

Wei... tak pernah dalam sejarah yang UMNO tak tibai PAS.... nih pelik biler UMNO boleh berkawan baik dan cover baik MB Kedah yang PAS tue... hahaha.... nampak sangat kan...

Tapi tak tau la kalu lu orang tak nampak... sebab lu orang dah terpengaruh ngan citer Hassan Ali yang kata kitorang nih parasit... hahahahah... nak buat camana....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja