Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 March 2012

Jalan Menuju Matlamat

Bhai... gua nak kasitau lu satu mender...

Anwar Ibrahim... Hadi Awang... Lim Kit Siang... dan sebagainyer tue aderlah cuma satu jalan... jalan untuk kiter mencapai matlamat.. jalan menuju matlamat... matlamat untuk membuat perubahan kepada sistem politik dan masa depan negara... selain dari pada tue takder...

Ini semua asbab jer... sebab kena ader jalan ... kalu tidak camana nak sampai ker matlamat...

Cumanyer... jangan jadikan jalan tue sebagai ketaksuban.. jangan sampai kerana ketaksuban kiter kepada jalan tue sehinggakan kiter sanggup menggadaikan matlamat...

Kalu jalan yang ader tue bengkang-bengkok pasai jalan tue sendirik gelong ... kiter jangan ikut jalan tue... kiter guna jalan lain... yang penting mesti sampai kepada matlamat... destinasi...

Jadi... kalu Anwar Ibrahim buat bengong.. buat kerja giler... buat menyusahkan untuk kiter sampai ker matlamat mengubah landskap politik Malaysia... kiter tinggalkan jer Anwar Ibrahim nih... jangan taksub sangat...

Samer lar jugak kalu Hadi Awang dan Lim Kit Siang serta Karpal Singh... kalu bengong jer... kalu buat kerja giler... buat menyusahkan untuk kiter sampai ker matlamat mengubah landskap politik Malaysia... kiter tinggalkan jer Hadi Awang, Lim Kit Siang dan Karpal Singh nih... jangan taksub sangat...

Samer lar jugak kalu Azizan Razak, Pahrolrazi dan sebagainya buat benda yang samer.., buat kerja bengong... kiter tinggalkan jer... jangan taksub....

Dan samer gak... kalu benda nih Nik Aziz pon buat samer... tinggalkan jer... jangan taksub...

Sebab pemimpin tue datang dan pergi... takder hal punya.... yang penting matlamat.... yang penting perubahan... yang penting aderlah rakyat sumer dan negara.... pimpinan buat kerja bengong .. kiter pancung jer....

Jangan jadi bodoh...

3 comments:

  1. masalahnya kena wala' bro..kah3

    ReplyDelete
  2. Bhai Agas...

    Hahaha... sikit-sikit wala' ... sikit-sikit wala' ... thiqah la...

    Hahaha.... hampeh...

    Macam mana nak menang kalu macam nih... banyak kali dah pimpinan yang kiter kena wala' tue buat taik kepada parti... macam haram jer...

    ReplyDelete
  3. Aku dah banyak kali cakap, surah Al-Fatihah tu utk diamalkan bukan untuk dibaca sekadar utk syarat sah sembahyang! 1 hari baca 17 kali tapi tak faham2. Bengong tul! banyak makan kepala ikan agaknya?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja