Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 March 2012

Geng Rusila Buat Hal La Pulak...

Siot jer la... dari takder mender.. dari benda kecik yang boleh bincang secara dalaman... Geng Rusila nih dah buat jadi public la pulak... huh...

Benda isu dalam kelambu... citer dalam kelambu ajer udah ler bhai... jangan dok heboh dalam media.... ini tidak... dok berbangga citer dalam media... yang susah nanti bersihkan taik Geng Rusila nih nanti bukan depa sendiri... blogger jugak yang kena buat... macam haram jer...

Patut la Geng Rusila cuma dapat pegang Terengganu satu penggal jer... kalu dah perangai macam nih... perangai macam haram nih.... patutla pon Geng Rusila kalah pada 2004 dan 2008...

Geng Rusila nih kalu bab berlagak hebat dan power... depa la nombor satu,.... tambah lagi kapla Geng Rusila nih pon dah jenis tak boleh nak dengar nasihat... tak boleh nak rendahkan sikit diri tue... semedang jer pandang orang lain macam pandang semut....

Wei... Geng Rusila.... korang buat la taik macam nih selalu... alamat lupakan sajer la nak menang di Terengganu... lupakan jer... perangai jenis suka sikit-sikit masuk media... sikit-sikit buat kerja takder guna akal.. takder guna kapla... siot jer...

Baca Sini : PRU13: Pas Terengganu minta PKR 'ukur baju' badan sendiri

2 comments:

  1. geng rusilani ada ke baju in the first place?.kalaulah ada baju yang sepadan ngan badan knape kena telanjang dipilihan raya yang lalu?.sendiri mau ingatlah,sebelum tak mau share nasi sepingan lauk seciput.

    ReplyDelete
  2. Bhai Anonymous...

    Hahaha... geng Rusila nih masih tak mau mengaku kalah dan mengaku salah... hahaha... nak buat camana...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1