Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 March 2012

Perhimpunan Pro Lynas 1 April 2012

Hahaha... Rais Yatim khabarnya nak buat satu perhimpunan besar-besaran Pro Lynas pada 1 April 2012 .... hahaha... pilih tarikh pon tarikh April Fool... lawak la Rais Yatim nih... hahaha... betul-betul la anak yatim... hahaha

Perhimpunan Pro Lynas nih nampak gayanyer ditaja sepenuhnya oleh Kerajaan Malaysia pimpinan UMNO/BN .. so.. nampak sangatlah Lynas nih diback-up sepenuhnya oleh Kerajaan Malaysia... pasai itu la AELB boleh senang kasi permit lulus... hehehe...

Nampak gayanyer la... Lynas nih aderlah GLC kat Malaysia nih... pasai tue la depa back-up macam nak giler... hahaha.... GLC bhai.. GLC tue... hahaha

Gua berani jamin... dengan kemampuan kewangan dan paksaan yang sedia dan boleh digerakkan oleh Kerajaan Malaysia nih.... makanyer mesti lebih dari 30 ribu orang akan hadir pada Perhimpuan Pro Lynas nih... hehehe...

Mmesti ader beratus bas yang akan disewa khas.. mesti ader nasi bungkus punyer... mesti ader duit poket... mesti baju T pon akan diberikan percuma... mesti air kotak dan air mineral berkartun-kartun dibekalkan secara percuma... silap-silap payung dan kipas tangan pon ader diberi... hahaha...

Itu belum masuk lagi akan ader konsert dari artis tempatan atau luar bagi memeriahkan acara... hahaha... depa mungkin akan buat ala-ala JOM BODOH HEBOH .... hahaha

Hebat... gua berani jamin yang event dier akan lebih hebat dari Himpunan Hijau 2.0.... cumanyer..

Perhimpunan Pro Lynas 2012 tue nanti sure takder roh didalamnyer... takder yang akan datang secara sukarela... melainkan semuanya mesti ader bayaran... dan kalu kiter buat tinjauan rambang masa hari tue... mesti kiter akan dapat jawapan macam nih...

1. Saya datang pasai ader konsert percuma
2. Saya datang pasai ketua jabatan arahkan datang (masuk rekod)
3. Saya datang pasai ketua cawangan @ bahagian arahkan datang (kebetulan ader dibayar elaun)
4. Saya datang pasai ader surat arahan suruh datang dari Pejabat Pendidikan Negeri/Daerah
5. Saya datang pasai kawan bawak datang (dapat elaun RM50 dan baju T free lagi)
6. Saya datang pasai nak amik duit BR1M
7. Saya datang pasai ader jamuan rakyat
8. Saya datang pasai dapat melancung ke Pahang percuma (saya dari Melaka)
9. Saya datang pasai nama saya khabarnya disenaraikan untuk jadi calun PRU13
10. Saya datang pasai saya kakitangan Lynas

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1