Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 December 2014

Apa Ketua Agama Islam Buat?

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang ader dengar tak Ketua Agama Islam dok marahkan tindakan PERKASA yang jelas mencemarkan Islam? Ader dengar tak? Takder?? Kalo takder itu maknanyer Ketua Agama Islam sebenarnya tidak layak untuk memegang title itu.... Sebab tidak prihatin dan tidak mengambil berat.... Atau dalam bahasa mudahnya : "TIDO" ... Hujan-hujan nih sedap tido la bhai.... Hahaha

Satu demi satu tindakan PERKASA yang jelas sekali memburukkan imej dan persepsi Islam... Malah nampak sangat jahilnya PERKASA dan puak-puak yang menyokongnya tentang apakah itu ISLAM... Takmo nak sound ka? Ketua Agama Islam takkan la tak nampak cara PERKASA menghina Islam itu sendiri??

Jangan lu orang ingat Ibrahim Ali yang selalu pakai kopiah itu aderlah contoh terbaek orang Islam... Samer gak macam Zulkifli Nordin yang pada gua pun belum layak menjadi contoh terbaek orang Islam...

ISLAM melarang umatnya melakukan provokasi... ISLAM melarang umatnya melakukan tindakan tidak bertamadun... ISLAM melarang umatnya menghina urusan agama lain... Malah ISLAM melarang umatnya melakukan kekerasan terhadap pihak lain yang belum terbukti menyerang Islam.

Tapi.... Dalam pada itu.. ISLAM tak suruh pon lu orang berdiam diri ... 

Aper-aper pon... Tunggul yang ader sembilan campur 1 tue langsung kekal jadi tunggul... Senyap membisu dan "tak bernyawa" .... Hahaha.... Tabley nak harap...









3 comments:

  1. Sekali depa dok panggil LGE "Babi", depa terlupa yang depa tu 3x "Babi".
    Hangpa gelar LGE "Babi", ianya bukan menghina LGE sebab "Babi" bukan HARAM bagi LGE ... tapi kalau hangpa digelar "Babi", buruk padahnya sebab hangpa dah jadi HARAM. Nak sentuh pun kena samak.
    Apa kata kalau LGE gelar hangpa "BABI"?
    "Babi Suci" ... rupa-rupanya dalam PERKASA ada "BABI SUCI". Depa la tu ....

    ReplyDelete
  2. Ini mamak haram jadah telah bikin busuk nama Islam. Mamak ni belum bertemu buku dengan ruas. Kalau lah takde UMNO dan bekap dari tangan ghaib dah lama mamak ni baham tanah! Haram jadah ni patut ditangkap kerana Islam semakin buruk dimata bukan Islam. Dan mamak ni bukan mewakili penganut Islam yang lain termasuklah aku... kalau nak berjuang tentang Islam...Berjuanglah tentang rasuah.... kalimah Allah bukan milik eksklusif umat Islam...mengikut Sheikh Dr.Qardhawi... hanya di Malaysia saja kebodohan ini berlaku sebab ada segelintirnya menganut Islam Umngok yang bodoh lagi membodohkan!...mamak penang kreatif dan minat buat dan makan kek tahi!

    ReplyDelete
  3. Aik... takkan polis & KDN tengok saje kut ?? Ganas tu, menghasut tu ! Apa lagi buat kerja tangkap la orang tu la .. baru ler adil !

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja