Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 December 2014

Bila Pulak Raja-Raja Terlibat?

Bhai/DeeDee semua...

Memandai jer diorang (PM dan geng dier) buat Suruhanraya Siasatan Diraja...... walhal takder sorang pon Raja-Raja Melayu endorse dan amik tau pasai benda nih... Jadi sebab tue la Suruhanjaya Siasatan Diraja nih pada gua memang takder merit.... takder faedah...

Sebab biler pihak yang terlibat sendiri yang mengarahkan diadakan Suruhanraya Siasatan Diraja... mestilah ianya takkan mencari nahas nak kena diri sendiri.... tak gitue... Hahaha...

Jadi.... mestilah diorang nak cover gak diri sendiri.... takkan la mangsa untuk hukuman gantung sendiri yang kena sediakan tali gantung.... giler dan bodoh serta BANGANG ker aper.... Hahahaha

Sebab tue la.... kiter sumer boleh agak aperkah hasilnya dari Suruhanjaya Siasatan Diraja untuk "Projek IC" kat Sabah tue... pasai aper banyak delay... pasai aper slow sangat proses dier... dan pasai aper keputusan dier camtue.... Hanya orang yang BANGANG sajer yang percaya dengan keputusan tue... Kalo machai Blogger UMNO stuju dan percaya dengan keputusan tue kiter takder la terkejut sebab diorang memang BANGANG... Kan Najib Razak dah kata Blogger UMNO tue BANGANG....

Hahaha .....

Baca Sini : Kerajaan, Parti Politik Tidak Terlibat

4 comments:

  1. Kan kat sini kalau tak bangang susah cari makan?

    ReplyDelete
  2. rocky the great brown unused dick says: huwaaa ha ha ha ha ha lu memang klaka la skot! wa mao lu punya site rating no. 1 kasik kalah itu anak sungai derhake sama omak kao (bugima kao) ha ha ha ha ha ha haramjadah, bukan bangang ha ha ha ha Hassan malek ha ha ha ha

    ReplyDelete
  3. Sapa kata tak de hasil?
    Ada la hasil siasatan tu....
    KSN bagitau semalam...kebarangkalian projek IC tu ada...kahkahkah

    ReplyDelete
  4. memang dah turr depa dari dUlu ! ABU !

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja