Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 May 2020

Siapalah Pengarah Photoshoot Nih

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... orang tak ke kebun getah menoreh siap mekap bagai.... pastue takder sapa noreh dah matahari terpacak atas kepala...

Lepas tue... nak noreh getah camana nih kalu pegang pisau pun terbalik.... adoilah.... dan lagi satu... biasa orang kosongkan pot getah dulu sebelum start noreh la dik ooi....

Hahahaha.... lawak siot lar...



4 comments:

  1. Gambo asal, bwhnya ada tulis kat 'sekadar ilustrasi'?
    Kalau x ada kira yg terlibat penggambaran tu salah le.
    Kalau ada kira kamu salah le.
    Tu je nak tulis.

    ReplyDelete
  2. KU SANGKA 2 RUPA RUPANYA EMPAT
    MUNGIK BUKAN EMPAT MAU LEBIH LGI
    KESIAN DAK BOBOI ATOK MAKIN PENAT
    PADAN MUKO 2 KALI REKOD MB TAK JADI


    KIKIKIKI..

    ReplyDelete
  3. Pakai lampu kat kepala menoreh di tengah hari rembang tu, lawak siot!!!
    😂😂😂

    ReplyDelete
  4. Kalau pokok getah tu pandai becakap dikutuknya pelakun tu " buat malu penoreh je, nak berlakun tak kena masa tak kena tempat "

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1