Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

28 August 2021

6 Penggal Mangkuk Ni Jadi YB

Bhai/DeeDee semua...

Mamat nih bukan betul-betul taknak bertanding pada PRU15.. Dier sekadar test market ja tue... Hahaha... Sebab itu dier cakap macam ni.... Hahaha.... nak buat muka sedih la tue..

Dier tau ramai pengundi muda dan pengundi atas pagar di Padang Rengas Perak dah muak dan jelik dengan mukanya... Dan dier tahu risiko hilang banyak majoriti undi... 

Dan sebab itu la dier buat citer macam nih... hahaha...

Gua berharap sangat la dier bertanding jugak pada PRU15 nanti di kawasan yang sama... dan ditolak sepenuhnya oleh pengundi disana... biar dier rasa dimalukan...  bukan kerana dier tak bertanding... Hahaha

6 penggal... aper kemajuan dan pembangunan di Padang Rengas yang mangkuk ayun nih dah bawak?? Nothing.... yang kata dier dan keluarga dier... orang Padang Rengas kerja pon susah .. tak ader.... pekan pun biasa-biasa jer...

Mangkuk betul la bangsat nih...



4 comments:

  1. boddo bagi gaji banyak kat mamat ni
    apa sumbangan dia untuk Islam
    dekat 30 tahun macam tak da orang lain
    pkmb letak tunggoi pun menang

    ReplyDelete
  2. Tp mamat nie suka buat pusingan U bergantung kpd keadaan. Nanti kalu dia dpt jawatan duta khas bertaraf menteri ke Senegal dia akan ckp lain pulak.

    ReplyDelete
  3. Jgn la menyalak aje bro... tunjukanlah gambar pembangunan yg telah beliau lakukan selama 6 penggal jd MP...klu x de pun tunjuklah gambor pokok kelapa ke!!!

    ReplyDelete
  4. Orang melayu deserve the 'leaders' they get. Tak pakai otak bila nak mengundi. They deserve the garbage they get.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1