Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 August 2021

Ahmad Zahid Hamidi Buat Move

Bhai/DeeDee semua...

Adakah tindakan Ahmad Zahid Hamidi pada petang hari ini satu keputusan yang bijak? Bagaimana pula dengan perletakan jawatan Shamsul Annuar Nasarah ..... tidakkah ianya memperlihatkan satu moves yang betul...

Gua ader pandangan dan pendapat gua sendiri... dan ianya selari dengan apa yang berlaku....

Apa seterusnya akan berlaku pun rasanya gua dah boleh jangka... dan itu moves yang tepat diambil oleh Ahmad Zahid Hamidi... dan kita tahu akan ader Ahli Parlimen UMNO yang tidak akan bersetuju... tapi kena ingat sesuatu la pada diorang nih...

Pengundi UMNO tetap akan undi mana-mana calon yang pekat UMNOnya... kepada yang melawan Presiden UMNO... dan juga melawan (derhaka) kepada YDP Agong... memang akan mendapat maut (kalah teruk) dalam pilihanraya sebab akan ditolak oleh Pengundi Tegar UMNO...

Setakat ini dalam Malaysia ... belum pernah ada mana-mana calon yang menang hanya dengan undi dari Pengundi Tegar mereka... kerana semuanya akan ditentukan oleh pengundi atas pagar...... dan Pengundi Atas pagar nih kalu depa dah tetapkan pilihan depa... memang susah nak diubah dalam masa yang singkat...

Kesimpulannya... moves yang dibuat oleh Ahmad Zahid Hamidi adalah bertepatan dengan apa yang dah pernah gua suarakan... so tengok je la...






4 comments:

  1. semau muka pernagai munapik
    pakat rebut kuasa
    sat kata tak mau buat hal nak urus kuman
    bial ada peluang pakat
    tebuk lubang
    sama saja

    bala bala

    ReplyDelete
  2. Fosil2 umno jika x bersama kerajaan yg memerintah, they are NOTHING!! Faham2 sajalah

    ReplyDelete
  3. Celah mana Muhyiddin derhaka pada Agong..!?

    kalau permintaan Muhyiddin diperkenan Agong bukti PM tidak derhaka. Keputusan Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah memperkenankan permintaan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk membuktikan keabsahannya melalui sidang Parlimen akan datang mengikis dakwaan kononnya kerajaan menderhaka kepada Istana Negara

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1