Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 August 2021

Dah Lama Dah Disuarakan

Bhai/DeeDee semua...

Gua dari dulu lagi berpandangan yang jawatan Menteri Pembangunan Luar Bandar dan juga Menteri Pertanian diberikan kepada wakil-wakil dari Sabah dan Sarawak... Dan kalu boleh Timbalan Menteri Kerjaraya pun diberikan kepada Ahli Parlimen dari Sabah dan Sarawak.

Nak lagi bagoosh... Bagi juga jawatan Timbalan Menteri Kewangan II diberikan kepada Wakil Sabah dan Sarawak... dan kalu ader jawatan Timbalan Perdana Menteri II pun... patut diberikan kepada wakil dari Sabah dan Sarawak...

Barulah mudah kita nak membangunkan Sabah dan Sarawak... barulah MA63 tue dapat kita laksanakan dengan lebih berkesan.. tapi itu la.... ader yang bangang main politik berlebihan ... sampai Sabah dan Sarawak ketinggalan...

Ayoh... kita majukan Sabah dan Sarawak.... Ayoh GPS dan Warisan... Ayoh



2 comments:

  1. Yg disibuk jawatan menteri. Semua tak boleh pakai mp parlimen. Patut mintak la pm bekerja utk rakyat. Percepatkan bantuan kewangan musim covid.tambah peruntukan. tambah moratorium marhaein sehingga 2022. Gantung perlaksanaan muflis. Bukak peluang pekerjaan. Gunakan kuasa utk kawal bank akur. Puihh punya wakil rakyat

    ReplyDelete
  2. Bukan ke semasa BN memerintah dulu Kementerian Pembangunan Luar Bandar disandang oleh Shafei Afdal.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1