Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

27 December 2021

Sekali Banjir Melanda ...

Bhai/DeeDee semua...

Kena ingat satu jer... biler dapat projek atau kontrak dari Kerajaan untuk kerja-kerja infrastruktur awam.... kena tahu yang itu adalah amanah dari Allah Taala... kalu ko buat kerja elok dan ikut spesifikasi... insyaAllah.. duit ko dapat... pahala pon ko dapat...

Tapi kalu ko buat kerja macam celaka... ko memang dapat duit... tapi tunggu la balasan dari Allah Taala masa di akhirat nanti...

Masa tu ko tabley nak berdolak dalik dah...  Ader paham??

Gambar bawah ni bukan gambar edit.. tapi gambar selepas berlakunya bencana banjir 2021....  mungkin jalan persendirian nih... tapi benda macam nih tak mustahil berlaku ditempat lain... dalam jalan awam....



1 comment:

  1. Mana mana kita pergi yang buat kerja menurap jalan tak takut dengan minyak tar.,.faham tak? Rasanya mereka bukan bertuhankan Allah Taala, jadi apa mereka nak peduli...janji kerja siap...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1