Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 November 2015

Anak Kecil Jadi Mangsa

Bhai/DeeDee semua...

Mungkin lu tak pernah kena macam senario kat bawah nih... Tapi lu kena ingat... Ramai keluarga dalam Malaysia yang pernah dan sedang rasai keadaan ni... Ekonomi keluarga agak teruk... Ader orang kata suruh berjimat cermat.. Walhalnyer dah abis jimat cermat sana sini....

Cukai sana sini... Ader orang bodoh kata kalau tak bayar cukai pendapatan jangan nak mengeluh lar... Wakhalnya semua benda kena cukai... Sana sini... Dengan kedudukan matawang Ringgit yang teruk rendahnya... Aper yang boleh dibuat...

Ader Menteri bodoh kata kalo susah hidup di bandar... Sila balik kampung.... Tapi nak balik ke kampung macam mana kalu kerja masih kat bandar.... Kan bodoh Menteri-Menteri nih... Agaknyer nak jadi Menteri kena bodoh dan bangang dulu kot... Aper daaa...

Bangsat lar...


4 comments:

  1. Betul bro..tp setiap kali election makcik2 kampung dan felda bermati2an mempertahankan jebon2 ni

    ReplyDelete
  2. ramai orang terasa tekanan hidup sekarang ni
    tapi kalau depa tu penyokong kuat bn
    baru tau atau duk macam tu juak

    ReplyDelete
  3. susu dutch lady murah maaa...ambik jenis mahal apasal? lagi satu susu badan taknak keluar ke? jgn kemut susu badan..itu hak anak tu susu badan tu..nanti kena kanser payudara baru tau...

    aymy8888

    ReplyDelete
  4. Anon 825 sembang mcm baru kenal dunia. Haram jad

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja