Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 November 2015

Wah. Ini Macam Istana Pari-Pari

Bhai/DeeDee semua....

Hahaha... Gua tatau nak cakap mender la.... Biler gua dimaklumkan adee satu pembinaan Istana Pari-Pari sedang dalam penbikinan di Malaysia... Hahaha... Aderkan ini untui dijadikan taman tema? Atau.... Hehehe....

Cakap banyak kalu gua akan kedalam... Kena SOSMA... Kena ISA.... Kena Akta Hasutan... So gua takmo nak komen mender aaa... Hahhaa... Takmo jadi cam UncleSeekers atau Ali Abdul Jalil... Atau Khalid Mohd Ismath ker...

Hahaha...

Layan jer la gambar ekslusif ini yang gua amik tadi... Hahaha


7 comments:

  1. sebab tu Nabi Sulaiman minta pada Allah jangan bagi lagi kerajaan seperti miliknya kepada manusia selepas wafatnya
    bnayak mellalaikan dan menyakitkan perasaan

    ReplyDelete
  2. istana ayah pin ke ni..hahaha...

    ReplyDelete
  3. fuyooo, ada 4 satelit ,tak tau le apa gunanyer tu.

    ReplyDelete
  4. kalo x silap kat Mersing ni. betulke?

    ReplyDelete
  5. Kalau bikin dengan uwang sendiri, mahu dibina istana pari-pari ka, istana jin ka lantak lah...tapi kalau guna uwang yang di tipu dari rakyat atau uwang derma...itu memang kurang ajer lahanat babi sial.....

    ReplyDelete
  6. https://www.facebook.com/JohorSouthernTigers/photos/a.425749974145766.115897.279518465435585/534916409895788/

    katanye guna dr bahan terpakai

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja