Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 November 2015

Betulkah Zaharudin Muhammad Berani Debat?

Bhai/DeeDee semua...

Gua sekadar nak tanya jer... Betulkah Zaharudin Muhammad berani debat? Betulkah menantu Hadi Awang ni jenih berani nak berdebat? Setahu gua dier nih failed bab debat....

Hahaha

Aper pon.... kiter layan jer la giler isim mamat sorang nih... Hahaha


12 comments:

  1. Sudah lah...tipu semua ni, dah tahu Dato Husam ke luar negara , lepas tu tiada surat rasmi hanya cakap cakap , tanpa rujuk mana mana, aleh aleh menantu ni menunggu pulak , mana kerusi moderator? Mana microphone? mana penonton ? Mana kerusi banyak banyak? Mana? Mana? Mana? Tak pernah berdebat ke? Macam tu ke susunan meja ?? Macam tu saja? Ish Ish Ish..agak agak lah nak menipu , nak membohong orang lain...apa lah menantu Hj Hadi ni, berani berani ayam betul....!!!!! Esok keluar berita, kata Dato Husam lari dari berdebat..What the man...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu saudara. Sedikit sedikit Allah s.w.t bukakan aib dia. Galak sangat nak aibkan Husam. Suasa yang dipaparkan tidak langsung menampakkan cerdiknya manusia ini. Nak berlakon kena ada skrip dulu, baru boleh jadi cantik. Mana ada ruang atau tempat debat macam tu. Susunan macam minta derma sahaja. Moderator nya Jin ke ? tak perlukan ruang

      Delete
    2. moderatornya bunian la tu kot.. tu sbb tak nampak

      Delete
  2. Dah Husam bagitau dia ada kat China. Nak debat apa benda. Yg seterusnya adalah sandiwara jer lah...

    ReplyDelete
  3. Bodoh melantun lantun si ayam ni....

    ReplyDelete
  4. Salute Zaharudin, hang boleh berlakon poyo dan bodoh macam Wan Rosli juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wang rosling..? Dia kan lagi bengap Dari din ayam menantu tuang presideng Pas pis pus....ha ha hi hi.

      Delete
  5. Sabar, runding semula tarikh baru, nanti kita boleh lihat Husam cabut sehelai-sehelai bulu ayam tu sampai kita boleh nampak bentuk musang berjanggut.

    ReplyDelete
  6. Hahaahaaa... satu sandiwara.... ari ni dlm sketsa...

    ReplyDelete
  7. Din ayam..kami takkan maafkan ayam ni yg telah khianat masa pru lepas..tunggu next pru kita buat lauk ayam ni..

    ReplyDelete
  8. Ajak-ajak ayam....meja bilik darjah cabuk tak beralas, maik pun tak ada, kerusi moderator tak ada...penonton pun tak ada...buat dlm bilik darjah? Sewalah dewan baru ada akai!

    ReplyDelete
  9. Din ayam teh lyn FB tu...hahah





    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja