Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 November 2015

Tiada Hasil Tuntas

Bhai/DeeDee semua...

Cuba lu tengok pada Ahli Parlimen Temerloh dan Ahli Parlimen Pasir Mas .... dua-dua nih Ahli Parlimen yang baru sepenggal dalam jawatan.... Tapi... selama hampir sepenggal... apa hasil yang lu orang dapat lihat .... hasil sama ada dalam Dewan Parlimen... mahupun atas kapasiti jawatannya di peringkat Parlimen...

Nothing... Nada... Zero.. Zilich.. Yillek...

Takder faedah kan.... Hahaha... So sama ader diorang nih ader atau takder kat Parlimen serupa macam tarak guna... serupa macam takder nilai tambah.... serupa macam halimunan.... Ya... mereka Halimunan di dalam Parlimen... terutamanya Ahli Parlimen Pasir Mas.... cukup-cukup Halimunan...

Itu yang baru sepenggal jadi Ahli Parlimen...

Tak kira lagi dengan Ahli Parlimen yang dah berpenggal-penggal jadi Ahli Parlimen... macam Ahli Parlimen Marang tue....... lagilah hampeh... asik ilang jer... asik monteng jer... asik tak hadir jer.... Hahaha....

Lagi mau simpan ka Ahli Parlimen macam ni?? Wei... buang masa jer la....

Gua citer nih aderlah geng-geng yang mengaku lagi terra bab agama... bab hukum.. dan tau halal haram gaji atau elaun yang dapat ..... Gua takmo nak citer geng-geng kaki kaberet, kaki disko, kaki pub, kaki dangdut, kaki judi, kaki minum dan kaki pompuan yang kat sebelah sana tue... Olamak depa pon kaki nyebat gak....

Ini gua citer pasai geng kaki masjid katanya.... geng kaki kitab katanya.... geng kaki solat katanya.... Hahaha... yang ini pon tabley pakai... aper citer.... Hahaha... tiada hasil tuntas la bhai.... hahahampeh...

3 comments:

  1. kih kih kih...

    sehaibat-haibat inchik perisek cuma buleh sinaraikan dua kumpulan sahaja?

    berlaku adil la inchik perisek...

    bab "ponteng" ramai lagi baik dr pihak kuat sokong k'jaan maupun dr pihak kuat bangkang k'jaan yang slalu "ponteng" kenapa tak senaraikan sama...

    sebagai blog yang keterlaluan perihatin dengan kehadiran ahli parlimen ketika parlimen sedang bersidang di sini sukalah saya mencadangkan supaya inchik perisek buat senarai ahli parlimen yang "ponteng" secara harian...

    di akhir persidangan parlimen nanti buleh inchik perisek buat carta dari no. 1 (paling banyak ponteng) sampai lah no. 222 (paling sedikit ponteng)...

    ketika itu baharulah layak inchik perisek mengisytiharkan anugerah Presiden Kelab Ahli Parlimen Banyak Ponteng dan Presiden Kelab Ahli Parlimen Kurang Ponteng...

    anugerah Ketua Umum Ahli Parlimen Ponteng pun buleh diisytiharkan kalau difikirkan perlu...

    hal ini barang sudah tentu sangat mudah bagi inchik perisek berdasarkan status perisek inchik perisek...

    ReplyDelete
  2. dorang bkn senyap dl, dewan maupun ponteng tapi dorang terlalu pemalu maklumlah org pantai timur yg terkenal dgn pekerti yg tinggi melangit sampai punya kerajaan di langit mcm ayah pin..hahaha..

    ReplyDelete
  3. hahaha...politik ni beb...manalah tau ada yg mai ajak minum kopi sebab ingat leh pancing ikan besar dari ganu...kah kah kah...

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja