Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 November 2015

Sampai Bila Nak Blur?

Bhai/DeeDee semua...

Mamat nih sampai bila nak blur? Pelik aaa... Kata dah berpenggal-penggal jadi ADUN dan Ahli Parlimen... Takkan la masih bodoh lagi tak tau beza.... Ader hadir sidang dewan ka? Ke asik ponteng...

Atau....


Kalau hadir pon banyak abiskan masa kat kafe Parlimen ja... Sebab tu masih bangang... Hahaha ... Lawak la...


8 comments:

  1. bhai dia bukan blur ,saja nak uji tuan amil kita

    ReplyDelete
  2. Apa yang nak ditumpahkan ke nasi kalau bukan kuah.... dulu Tontowi al Hellfire... sekarang Si Penyalak Babi Dalam Bukit.

    ReplyDelete
  3. hahahaa...

    pernah jadi mb, tapi tak tau fungsi pusat zakat...

    tp yg peliknya,,, knp jakim bwh pusat?

    sameler cam serbang harap aje besar, org bahas bab kewangan asing, dia sibuk bab pekerja asing...

    ReplyDelete
  4. Errr.....sapa2 pun tau yang urusan agama Islam semua berada dibawah seliaan kerajaan negeri dan terletak dibawah kuasa DYMM Sultan2. Macamana pulak ulamak besor PAS ni boleh pulak tak tau akan hal yang bersangkutan dengan Islam ni? Kalau dia tak tau pasal fizik ke, kimia ke, undang2 jenayah dan sivil tu Den faham lah tapi hal2 yang bersangkutan dengan perlaksanaan Islam kat Mesia ni dia, ulamak besor, tak tahu? Ulamak mendanya kalau macam ni? Jadi selama ni rakyat membazir duit je lah bagi elaun kat dia datang Parlimen untuk tanya soalan2 yang bodoh! Macam Mat Ustaz perasan "genius" yang lari topic tanya pasal pekerja asing bila Parlimen bahas tentang polisi kerajaan berkaitan bank2 asing berurusan kat Mesia ni sampai timbalan speaker sendiri arah menteri tak payah jawab sebab soalan yang ditanya soalan bodoh! Pekerja asing dengan bank asing pun tak tau beza! UMNO bodoh dan nampaknya PAS pun nak ganti UMNO jadi bodoh!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  5. Semenjak terjaga dari koma bukan takat blur saja.... plus Sewel sekali bro... hahaha...

    ReplyDelete
  6. hahaha...pengakuan terang dan terbuka hal agama bawah negeri..so tak kisahlah nak amal mazhab mana kat negeri tu kan..kah kah kah...dan majlis fatwa kebangsaan punya declaration laku ka dak ni? kah kah kah...jamil ooo jamil..sijil halal dan haram camno lak?? habis semua tak laku dah lah ni??? kah kah kah...yg paling penting pelaksanaan hukum hudud sah-sah orang putrajaya takleh halang sebab ianya berkaitan hal ehwal islam juga..hal ehwal islam kan dok bawah negeri kan jamil kan...orang ganu ni ni tebor jarring besor..tak semua ikan dapat tapi ada juga yang terjerat... kah kah kah..

    I rest my case ye bang jamil...

    aymy8888

    ReplyDelete
  7. hal ehwal Islam terletak dalam bidang kuasa negeri
    mcam mana pulak hukunm jernayah Islam boleh terlepas
    ini semua macam cilaka jugak jawapanya

    ReplyDelete
  8. Nampak tak? Betapa Memang MP PAS ni banyak mengabiskan beras dan letrik saja di parlimen. Soalan tentang bidangkuasa negeri dan federal berhubung Urusan agama dan berkaitan pun boleh salah...macamana lah nak harapkan urusan lain..itupun ada hati nak jadi penasihat pada kerajaan korup! Aduyaiii...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja