Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 November 2015

Kerja Bodoh

Bhai/DeeDee semua...

Ini stand gua... Ini stand Agensi... Pada gua/kami, pengeboman di Peranchis adalah satu kerja bodoh.. tak kisah la atas nama jihad ker mender ker... Sebab kekerasan bukanlah cara penyelesaian masalah.... Tambah lagi kekerasan kepada warga awam...

Tiada kompromi atas perkara ini...

Bodoh... period...

Tolong jangan buat kerja bodoh la wei.. banyak lagi cara lain boleh dibuat... minimal casualty but with higher impact... Allah Taala tak suruh pun bunuh sesuka hati ... bunuh orang yang tak bersalah...

Aper daaa..

5 comments:

  1. Why a Syrian passport? You can't travel to the EU with a Syrian passport unless you need it for some other reason, like to drop it somewhere to be found.

    Intelligence officials have reported that a Syrian passport belonging to one of the eight terrorists who carried out the Paris attacks was a fake, which was made in Turkey and then used for passage through Europe.

    ReplyDelete
  2. Kura2 dalam perahu.......

    ReplyDelete
  3. Nantu hadi awang mesti suka serangan camtu. Dia mesti tgh nangis gumbira skang nih.

    ReplyDelete
  4. Takkan la lu tak bole baca kerja sapa....

    ReplyDelete
  5. ajensi mana yang duk lateh puak tu
    lani semua dituduh pada puak Islam tapi dibelakang nya puak sial jugak yang rancang
    keganasan dimana mana kalau yang buat tu puak kapir diam saja
    kat amrikka berapa banyak kes tembak orang tapi sengap macam orang bengap pulak
    musuh mencari peluang nak runtuhkan Islam

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja