Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 January 2017

Anugerah PUSKAS Masih Tidak Hebat...

Bhai/DeeDee semua...

Apalah sangat dengan Anugerah PUSKAS yang katanya menglamerkan Malaysia... hahaha

Sebab Malaysia memang dah cukup glamer dengan Anugerah yang lain... hahaha... Setakat Faiz Subri tu aperlah sangat la wei...

Sebenarnya tanpa Faiz Subri dapat Anugerah PUSKAS tu.... kita dah lama menang satu lagi anugerah yang besar... Untuk satu jangkamasa yang cukup lama nampaknya kita dah pegang satu Anugerah ni...

Kita dah menang Anugerah Kleptokrasi dan Rasuah... hahaha... terbaek dan lagi glamer... 1 Dunia dah kenal apa itu Malaysia dan kehebatan negara yang cukup terkenal dengan rasuah tahap dewa jalan duta...

Hahaha...

Malaysia Darul Rasuah... hahaha

Ader paham ka???

*** betul tu Bro ISA... jasa Najib Razak dan Rosmah Mansor mengharumkan Malaysia tu jangan dilupakan. Jasa mereka lagi hebat untuk dikenang seantero dunia mengalahkan Ferdinand Marcos dan Imelda Marcos.... hahaha (sebagai tambahan)

1 comment:

  1. Salam bro,

    Anugerah apa ka nama... hahaha..., apa pun tahniah pada beliau. Cumanya mentaliti rakyat Malaysia masih tahap orang utan, anugerah terbesar dan jasa Najib Razak mengharumkan nama negara diorang lupakan, kesian Najib... hahaha...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja