Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 January 2017

Unit Yamaha LC Merah Hitam

Bhai/DeeDee semua...

Gua cukup tak terkejut kalu brader Bahri Mohd Zin ni akan di"senyap"kan oleh Unit Yamaha LC Merah Hitam... Sungguh gua tak terkejut..

Bukan sekali Unit Yamaha LC Merah Hitam ini digunakan untuk men"senyap"kan beberapa individu...Kes paling lejen aderlah kes pegawai kanan Kastam dan Eksais DiRaja yang kena "senyap" di Putrajaya dulu tu...

Benda macam ni dah banyak kali digunakan cuma modus operandi jer yang biasa diubah-ubah... Ops Senyap memang "tak salah" kalu tujuannya demi kepentingan negara... tapi bukan untuk kepentingan peribadi orang-orang tertentu...

Opppsss... gua tabley nak citer lanjut lar... huhuhu

Ader paham ka???




1 comment:

  1. Sesungguhnya binatang (makhluk) yang seburuk-buruknya pada sisi Allah ialah orang-orang yang pekak dan tuli yang tidak mengerti apa-apa pun.

    jika benar bagai dikata tanggunglah dosanya diakhirat nanti
    berdosa denagn Allah mohon ampun denagn Allah
    berdosa dengan manusia
    apa lagi nak nak diharapkan selagi waris mangsa tak mau maaf
    hidup kalau tak mau pegang agama memang teruk dari natang
    kalau benar jugak bagai dikata sapa pula tok ketua yang bagi arahan
    melakukan kerja terkutok ini
    apapun barang siapa yang terlibat dalam komplot macam ni jika ada
    tanggung lah diakhirat nanti
    kalau yamaha dah biasa depa boleh tukar macam lain pulak
    yang pasti citacita syaiton berjayaaaa
    jangan selalu beralas pulak setiap pembunuhan ngan
    demi keselamtan nagara
    sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa dalam hati manusia
    awas hai manusia
    tuan blog pun berhati hati jugak

    Katakanlah: "Aku berlindung kepada Tuhan Yang Menguasai subuh,
    dari kejahatan makhluk-Nya,
    dan dari kejahatan malam apabila telah gelap gulita,
    dan dari kejahatan wanita-wanita tukang sihir yang menghembus pada buhul-buhul,
    dan dari kejahatan orang yang dengki apabila ia dengki".

    Tidak ada sesuatu musibah pun yang menimpa seseorang kecuali dengan izin Allah; Dan barang siapa yang beriman kepada Allah, niscaya Dia akan memberi petunjuk kepada hatinya. Dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.

    Allahuakbar

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja