Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 January 2017

Senangnya ....

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... senang betullah.... senang betul puak-puak ni merembat tanah... bukan susah pun.... buat saja dokumen baru... dan bagi jer tarikh... pas tu masukkan dalam fail..... setel semuanya.... Hahaha... walhal takder dalam aturan mesyuarat exco pada tarikh tersebut pun... Hahaha

Yer la... Orang Asal bukannyer tahu pun....  tulis jer tarikh warta... dan pastikan tarikh tu "backdated" dalam setahun ker... dua tahun ker... nak lagi best... letak la tarikh warta tu lebih lima tahun.... susah sikit orang nak semak.... Hahaha .... bukan susah pun.... dua tiga helai kertas jer...

Lagipun Kanun Tanah Negara kan ader... sure boleh selamatnyer....

Warta sebagai tanah rezab Taman Negara la.... itu la... ini la.... tapi boleh pulak syarikat swasta dapat lesen membalak kat situ... Hahaha... cuba lu orang semak lesen dan permit membalak yang syarikat tu dapat.... hahaha... mesti korang akan dapat jumpa link yang warta tu baru jer dibuat... Hahaha... Mesti korang akan dapat jumpa punya ....

Hahaha....giler aaa...

Cuba lu orang semak balik syarikat berstatus Enterprise yang dapat projek kat kawasan tanah yang dikatakan rezab Taman Negara tu.....hehehe... mesti lu orang akan jumpa link dier.... bhai... macam omputeh ader cakap la.... "follow the money" .... Hahaha..... kalu lu folo betul-betul... sure akan jumpa punya....

Kabel baek punya.... Hahahaha

Opps.... Gua citer ni untuk negeri mana aaa??? Hahaha... Dewa-Dewa negeri-negeri ni memang kaki rembat walaupun berlakun zuhud dan mesra penduduk.... Hahhaah.... Lokasi dekat dengan Garisan Khatulistiwa la bos..... Hahaha.... dimana katanya dulu sorang pahlawan Melayu menghilangkan diri kat sini.... Hahahaha

Melayu lah sangat.... Hahaha

Ader paham ka???

2 comments:

  1. pakar
    mohong merembat n perambat
    aduhai negara ku asal namamu masih disurat beranak ku
    persekutuan tanah melayu
    sedih aku melihat bnagsa ku yang kuat menipu hanya kerana sikit habuan dunia sampai lupa kehidupan di akhirat
    moga anak cucu kami tidak termasuk dalam golongan ni
    Ya Allah selamatkan kami dari puak dzolim

    ReplyDelete
  2. Masalahnya anak cucu akan terbekesan dgn perangai manusia begini... aku sumpah mereka yg zalim menggunakan amanah yg diberi dgn makan duit rasuah supaya tak senang zahir dan batin!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1