Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 January 2017

Setakat Sembang Berani Lah

Bhai/DeeDee semua...

MCA ni parti yang takder efek dan signifikan dah lagi dalam konteks Malaysia... ader pun serupa takder... takder beri impak pun...

Lagi MCA mau tunjuk konon dier ader impak... hahaha... sembang lebih boleh lar.....

Hahaha


3 comments:

  1. tu tanda2 umno mahu mca main peranan supaya ruu tidak dibentang.

    nanti najib dgn muka sedih terpaksa akur dgn komponen bn dan minta supaya pas memahami situasi. dan akan dijanjikan bentang lain kali dgn syarat tiada kepontengan dan kesipuan lagi.

    dan apakah pas akan mengkafir harbikan mca sepertimana dap? kita tungguuu apa kata tuan penasihat

    ReplyDelete
  2. itu amno takut sikapir laknatullah
    atau takut pada Allah?

    ReplyDelete
  3. itu mca ada abg besar silakang ooooo

    itu tanah musat punya abang ahlong

    lu ade belani kaa

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja