Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 January 2017

Strategi Memenangkan Barisan Nasional

Bhai/DeeDee semua...

Ini yang gua cukup suka dengan suasana politik di Malaysia... satu suasana yang cukup "terlebih cerdik" yang dibuat oleh orang politik yang rata-ratanya bangang tak boleh dinasihat...

Hahaha... ini semua strategi yang nak memenangkan Barisan Nasional (BN) yang mana diolah kepada pengiikut bawahan yang juga bertaraf bangang... hahaha... yer lah... hanya yang bangang akan memilih yang bangang..

Aper pon... teruskanlah strategi bangang lu orang ni... tak kira la parti nyamuk dan langau sekalipun... hahaha...  supaya mudah bagi UMNO/BN menguasai kuasa... 

"Cerdik tidak boleh diikut, bodoh tidak boleh diajar"... hahaha

Ader paham ka??


1 comment:

  1. kira sudah serupalah parti makal sakti dengan parti lebai sinun tu...

    dua2 bertanding nk bagi bn menang.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja