Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 January 2017

Lim Kit Siang Silap Besar

Bhai/DeeDee semua...

Adalah satu kesilapan besar Lim Kit Siang apabila membidas dan menjawab kata-kata Abdul Hadi Awang... memang satu silap besar...



Sebenarnya adalah satu perkara yang sia-sia dan membuang masa sahaja untuk menjawab kata-kata Abdul Hadi Awang... sebab Abdul Hadi Awang bukannya perasan pun yang undi PAS dapat selama ini hanyalah undi kesian dari pengundi yang fedup dengan UMNO/BN...

Bukanlah sebab PAS dapat sokongan mutlak pun... hahahaha... Kat Kelantan dulu pun bukan memang asbab Abdul Hadi Awang, tetapi kesan pengaruh Nik Abdul Aziz.... la ni Nik Abdul Aziz sudah meninggal dunia... maka sokongan orang ramai kepada PAS di Kelantan pun sudah menjadi suam-suam kuku...

Jangan mimpilah di Terengganu PAS akan menambahkan kerusi, malah di Kelantan pun "insyaAllah" PAS akan kehilangan banyak kerusi yabg boleh menyebabkan pertukaran pentadbiran negeri... Orang Asal rasanya tak mungkin akan mengundi PAS bukan sahaja di Kelantan tetapi di seluruh Malaysia... Jangan ingat Orang Asal tiada pengaruh dan impak dalam PRU14.

Abdul Hadi Awang masih lagi bermimpi kononnya PAS kalah di Terengganu dahulu kerana pengundi hantu dan bukannya salah tabdir urus dan kegilaan kuasa bilamana PAS menang dahulu... jangan ingat pengundi tak tahu apa yang PAS Terengganu buat masa dapat kuasa dulu...

Hahaha...

Teruskanlah bermimpi wahai Abdul Hadi Awang.. hahaha

1 comment:

  1. Lu memang kapir Kit Siang. Jangan hina ulama Melayu! Hadi kalu tipu saman SR dapat pahala 1 jag air. Maki hamun dan takfir ulama Sunni Hadi boleh dapat pahala 10 kolam air syorga. Kalu fitnah pil kuda Hadi beroleh pahala 1 lautan! Pahala ponteng dan tak amanah di Parlimen belom kira dalam Loh Mahfuz! Kit Siang tak setaraf Haji Hadi.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1