Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 June 2018

Apa Kata Lebai?

Bhai/DeeDee semua ....

Biler lah geng Lebai dan puak macai UMNO (ISMA) nak melompat nih.... Takkan la senyap sunyi.... Ini kerja buat Chandra Muzaffar.... Mamat berkerusi roda yang sekarang dah pro UMNO nih.... Pi la buat demo kat Yayasan 1Malaysia dan Gereja nih.... Biler la geng PERKASA dan PEKIDA nak serang Gereja nih.... Hassan Ali mana pergi.... Zulkifli Nordin mana pergi hilang....

Biler nak buat demonstrasi jalanan nih depan Gereja nih???? Huhuhu ..... Armand Adha takmo ka tunjuk hero.... Jamal Jamban kan dah takder ilang menyorokkan telor dier... So ader peluang la Armand Adha atau AzwanBro tunjuk taring..... Hahaha ... Bawak sekali semua Ayahanda PEKIDA serbu Gereja Assumption nih.... Hahaha


1 comment:

  1. Orang-orang yang kafir kepada Tuhannya, amalan-amalan mereka adalah seperti abu yang ditiup angin dengan keras pada suatu hari yang berangin kencang. Mereka tidak dapat mengambil manfaat sedikit pun dari apa yang telah mereka usahakan (di dunia). Yang demikian itu adalah kesesatan yang jauh.

    lepas buka puasa boleh tumpang kut solat kat gereja

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja