Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 February 2021

Kalaulah Yang Bercakap Ini Adalah ....

Bhai/DeeDee semua...

Kalaulah yang bercakap ini adalah Mujahid.... ko bayangkanlah betapa meletupnya isu nih... betapa akan hinggar lah dunia media sosial dengan kata-kata maki hamun dari walaun PAS dan macai UMNO.... hahaha... dah akan berkicaulah semua akhbar Ultra Melayu seperti Harakah, Utusan Malaysia, Berita Harian, Kosmi, Harian Metro dan Sinar Harian....

Hahaha... kalaulah yang bercakap ini adalah Mujahid.... for sure Mujahid akan dikatakan sesat... kafir... malah mungkin dinisbahkan sebagai Laknatullah.... kerana menyokong LGBT...


Dan pastinya tak tunggu hari siang.. maka akan terdapat usaha-usaha nak adakan demonstrasi membantah Mujahid sama ada di depan pejabatnya ataupun di Padang Merbuk....

Hahaha...

Ini sudah pasti.... Malah benda ni bukan hanya sehari dua... boleh jadi berbulan-bulan malah bertahun.... Hahaha.... Biasa la walaun PAS dan macai UMNO.... depa bukan ader otak pon.... Hahaha... Tambah lagi Raja Petra Kamaruddin pun sure akan masuk punya.... Hahaha... yang itu memang spesis tabley pakai satu sen pon..... hahahaha

Aper pon.... pada gua.... Kalaulah yang bercakap ini adalah Mujahid ... pastinya Pakatan Harapan akan disabitkan sebagai Laknatullah ... sampai bila-bila.... dah boleh agak dah apa strategi walaun dan macai....

Hahaha

Itu lu belum dengar lagi mulut cabut dan capui MAZA .. Mohd Asri Zainul Abidin ... Mopti Perlis.... memang akan macam-macam label yang akan keluar.... termasuklah perkataan Rambutan Pak Amin ... sure geng-geng dier macam RORA, Firdaus Wong, Zamri Vinoth dan sebagainya akan menyerang hari-hari...

Dan jangan terkejut kalu Kazim Elias pon akan join sama serang Mujahid hari-hari... Hahaha

Hahaha

5 comments:

  1. Mujahid org perak bhai. Gua pun kuat semangat assobiah perak belajor dr org kelantan haha. Tapi kalu tajuddin, zamri mamak, arafat, razman, idris ahmad kirim salam banyak2 ngabih kan boreh je. Pasukan tunggal tak pernah turun ke div 2 ialah perak dan fa tunggal buat untung 2 tahun2 berturut2 lebih 1 juta bawah pengurus datuk jamal nasir juga perak. Perak3.

    ReplyDelete
  2. Beginilah situasi umat melayu islam skrg. Bukan beramal dgn ajaran islam tulen ajaran Rasulullah saw tetapi hipokrit dgn sikap assobiyah dan penuh kebencian terhadap golongan yg tak sependirian. Peneraju utama ialah Presiden Pas dan lobai2 plastik termasuk siharam jadah. Ulama yg Allah sayang di rantau ini spt Syeikh Ali Jaber dah dijemput dahulu. Yg tak dijemput2 lagi dok naik turun ijn saja lah.....

    ReplyDelete
  3. Bhai, secara tak langsung lu kutuk menteri kera jaan melayu isle....jangan...nanti tulah...he he he

    ReplyDelete
  4. Jangan tak tau, loceng agama milik PAS hanya akan kuar bila depa jadi pembangkang. Sekarang ni depa dah jadi kerajaan, depa semua jadi macam ular sawa kekenyangan telan khinzir sambil minum takbeer. Bila dah kenyang mata jadi kuyu dan semua isu2 orang melayu dan islam masuk telinga kanan kuar telinga kiri. Malas nak bergerak tapi dulu bawak isu2 islam dan melayu pun bukannnya sebab perihatin tapi sebab dapat jadi modal politik bodohkan orang melayu. Harapnya melayu dah bangun lah dan dah kenal muka hipokrit puak2 lebai ni. Jangan haraplah depa ni nak juangkan islam dan melayu. Semua takut laba ghanimah akan hilang kalau bersuara! Haprak!

    Nick.

    ReplyDelete
  5. hinanya hukum hukum Mu ya Allah dikalangan puak ynag
    agungkan hukum lain dari hukum Mu
    jangan jadi kami keturunan kami termasuk dalam puak dzolim

    Apabila dikatakan kepada mereka: "Marilah kamu (tunduk) kepada hukum yang Allah telah turunkan dan kepada hukum Rasul", niscaya kamu lihat orang-orang munafik menghalangi (manusia) dengan sekuat-kuatnya dari (mendekati) kamu.

    Sesungguhnya salat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah,
    Tuhan semesta alam

    orang beriman ynag pegang pada janji ini takkan tergamak
    jatuhkan martabat hukum hukum Allah

    Mereka itulah orang-orang yang membeli kesesatan dengan petunjuk dan siksa dengan ampunan.
    Maka alangkah beraninya mereka menentang api neraka!

    ynag buat perlembagaan orang bukan Allah
    Quran dari Allah

    Yang demikian itu adalah karena sesungguhnya mereka menentang Allah dan Rasul-Nya. Barang siapa menentang Allah, maka sesungguhnya Allah sangat keras hukuman-Nya.


    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1