Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 February 2021

Bila Anwar Ibrahim Menganjingkan Radhi Jidin

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... kita tau la ini semua bukan modal dari Anwar Ibrahim... tapi dengan kontek yang Anwar Ibrahim ader... dier pergunakan kontek tu untuk membantu rakyat... bantu pelajar yang terjejas dengan PdPR ...

Apa dier buat...

Dier bagi 1000 unit tablet.... Hahaha... gua bukan nak up sangat bab Anwar Ibrahim nih... tapi cara dier menganjingkan pihak-pihak tertentu tue macam Radzi Jidin memang best... hahaha...

1000 tablet tue ... kalu sebijik bernilai RM700 .... itu bermakna kos kesemuanya bernilai RM700 ribu... pergh... sehari income sorang selebriti agama tue... hahaha

Dan yang paling penting skali.... Anwar Ibrahim tak canang citer agama.... setakat canang citer politik dier ja.... hahaha... itu takder hal... takder saper pun yang lain tue tak amik politikal mileage.... selebriti agama sorang tue pon sebenarnya sedang prepared the base...

Hahaha..... Ramai kena nganjing.... Kaler Luna yang bagi RM200 ribu hari tue pon terkena nganjing.... mamat kaler luna tue pon bukan pakai duit dier pon sebenarnya... hahahaha

Yang dapat tu untung la... jangan khianat amanah dan jasa orang... belajarlah bersungguh-sungguh dan jadilah orang berguna untuk bangsa, negara dan agama.... hangpa kena ingat...semua ini asbab dari Allah Taala yang bagi wabak Covid-19 la... takdak wabak nih... haram korang tak dapat apa...

Ader paham ka??



3 comments:

  1. Katakanlah: "Sesungguhnya salat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam

    buat la apa pun kat dunya ni kalau tak selari janji ngan Allah
    tunggulah padahnya di dunya n akhirat
    sesungguhnya janji itu pasti diminta pertanggungan jawabnya.



    sam[ai Bila depa nak Menganjingkan
    takut sangat nak tubuh
    ynag takut hanya ynag jahat

    Kerajaan perlu memastikan agar RUU IPCC ini merangkumi inti pati Rang Undang-Undang Suruhanjaya Bebas Aduan dan Salah Laku Polis (IPCMC) 2019 serta syor-syor Suruhanjaya Diraja Penambahbaikan Perjalanan dan Pengurusan Polis Diraja Malaysia 2005.

    "Suhakam yakin bahawa penubuhan badan yang lebih bebas, adil dan telus akan mengembalikan dan meningkatkan keyakinan rakyat terhadap pasukan polis,"

    keadilan mesti nampak dilaksanakan bukan hanya laungan

    ReplyDelete
  2. Just a question radhi Jidin who the fg hell hes?

    ReplyDelete
  3. Bhai anwar masa 70an ada akaun di bbmb uni malaya. Pak2 arab yg kaya renda ada akaun di barat dan kenal beliau derma kan 'interest' dr akaun mereka ke akaun anwar. Gua rasa sebahagiannya digunakan untuk yayasan anda. Masa refomasi lintang pukang lari kena buru di dataran dan kg baru. Nak katakan anwar peliwat kes mahkamah langsung tak boleh pakai dengan bukti2 pertuduhan yang sangat dangkal. Gua percaya bhai ada maklumat sahih dan kongsi lah di sini. Kesian lah kami.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1