Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 February 2021

Tak Puas Hati Betullah PAS

Bhai/DeeDee semua...

Hahahaha.... Nampak sangat berdendamnya PAS kat DAP .... sampaikan buku memoir Tommy Thomas pon PAS jadi nak ungkit pasai DAP ....

Suka Tommy Thomas la dier nak tulis yang mana... dier nak bincangkan yang mana... dier nak dedahkan yang mana... itu buku dier... Suka Tommy Thomas la... hahaha

Yang PAS sakit hati sangat Tommy Thomas takmo nak bawak citer tentang kes Lim Guan Eng pasai aper?? Ader Lim Guan Eng ader masalah ngan PAS ker??? Hahaha.. adoilah...  What wrong with PAS eh... Aper yang Tuan Ibrahim Tuan Man tak puas hati ngan Lim Guan Eng nih??? Takkan pasai kes ini???

Sungguh la gua tak paham ader yang tersedik dalam hati Tuan Ibrahim Tuan Man yang dengki sangat kat Lim Guan Eng nih.... ader masalah apa sebenarnya... takkan la kot... dulu bukan main baik Tuan Ibrahim Tuan Man ngan Lim Guan Eng..... la nih dah lain...

Dah dapat jawatan Menteri tue... cukup-cukup la berdengki.... Hahahaha



3 comments:

  1. Kat perak pun ada dua, sorang lobai dan sorang lagi makan pencen. Ingat kan lobai idris ahmad ok tapi rupa2nya tara ok. Sorang lagi bekas kastam razman zakaria. Ingatkan iq tinggi rupa2nya had hidung. Nasib lah orang perak.

    ReplyDelete
  2. Bertahun masuk pilihanraya untukjadi kerajaan.Akhir Allah bagi jadi kerajaan melalui pengkhianatan.Rupanya Allah Taala nak kita tengok , nilah orang-orang yang siang malam menyebut tentang Islam.Terserlah topeng pengampu, kebodohan, tamak haloba, gila dunia, pembelit ,penipu dengan menggunakan Islam.

    ReplyDelete
  3. Dulu masa pembangkang beria ia mrngatakan perjuangan mereka untuk menegakan dan memperkasa islam, selepas menjadi kerajaan boleh pulak dia kata" dulu kita pembangkang kita kena lawan, sekarang kita kerajaan tak kan kita nak marah diri kita sendiri" jadi perjuangan dia untuk apa? Untuk dapat kuasa? Untuk dapat kerusi empuk? Untuk kemewahan? Perjuaangan nya tidak iklas untuk islam?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1