Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 March 2014

MH370 : Gajah Depan Mata Tak Nampak

Bhai/DeeDee semua...

Satu yang gua respek orang Malaysia nih aderlah sikap mereka... hahaha... Sikap naif mereka.... Sikap blur mereka... Sikap mengatakan "takkan la" ....... Hahaha

Sebab itu la selamanyer kena tipu dan belit oleh pihak yang berkepentingan.. Hahaha... Biler tersedar sekejap dari kena tipu dan belit... Baru nak bising... Tapi benda dah jadi bubur..

Hahaha... Sebab tue la ader peribahasa Melayu yang mengatakan "sudah terantuk baru terngadah" .... Hahahaha

Gajah depan mata tak nampak... Tapi dok sibuk cari kuman kat seberang laut... Hahaha.... Padan muka la kena main dan belit.... Hahaha

So... Untuk kesekian kalinya... Gua nak kasitau lu orang... Pesawat 9M-MRO (MH370) langsung tak masuk ruang udara mana-mana negara lain... Dan tak akan masuk mana-mana ruang udara negara lain...

Kalo lu orang kata AWACS boleh hilangkan signature radar untuk pesawat lain.... Hahaha... Gua gelak jer... Nasihat gua... Pi stadi dulu aper specifikasi AWACS dan aper itu STEALTH... Teknologi lama bhai... Tahun 70 dan 80 dah ader..... Bab penyerakan radar nih teori dan teknologi dier masih dalam lingkungan yang sama... Hahaha

Semalam INDIA dah bising menidakkan pesawat MH370 lalu airspace diorang untuk ke Kazakhstan atau Tukmenistan... Hahaha... Gua nak tunggu INDONESIA plak bising menidakkan pesawat MH370 lalu airspace diorang untuk ke Diego Garcia...

Hahaha.... La nih diorang tengah mainkan cerita yang "kononnya" pilot dan co-pilot terlibat merampas MH370... Hahaha...  Yang lawaknyer ramai orang Malaysia sudah mula berjaya diperangkap dengan mainan celaka diorang nih dalam permainan mindset...  Hahaha... Gua gelak jer...

Gua percaya sindrom "takkan lah" memang yang terbaik dipergunakan oleh pihak berkepentingan... Seperti "takkan lah" pesawat MH370 tue turun kat Gong Kedak... "Takkan lah" satu kampung tak dengar ... "Takkan lah" pihak dalam negara sendiri nak buat rampasan macam nih... "Takkan lah" kerajaan nam menjpu rakyat dier sendiri...

HAHAHAHAHAHA.... Padan muka korang ....  Pasai tue la kena main satu Malaysia pasai isu Lahad Datu... Hahaha... Pasai tue la kena main satu Malaysia pasai isu Al Maunah... Pasai tue la kena main satu Malaysia pasai isu PKFZ dan BNM.... Hahahahaha

Pasai tue la.... Mudah sangat kena main, belit dan perdajai... Hahahahaha

16 comments:

  1. Kalau benar berada di Malaysia spt yg bro kata... ada beberapa persoalan bermain diminda saya :

    1. Dimanakah semua penumpang dan crew disimpan dan masih hidupkah mereka?
    2. Tidak adekah antara penumpang dan crew yang boleh bertindak balas @ berusaha mencari jalan keluar? Atau setiap orang diberi whatever suntikan supaya badan lemah sepanjang masa?
    3. Sampai bila mereka akan disembunyikan?

    Tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai/DeeDee Anonymous..

      1. Lokasi sudah tidak pada tempat asal lagi.... Gua saspek mereka telah dipindahkan ..... InsyaAllah masih hidup
      2, Gua saspek mereka dikawal sebaiknya setiap masa... mungkin lemah badan dan mind...
      3. Sehingga agenda dan planning serta maksud "hijackers" tercapai....

      So... gua saspek senarionya camnie.... sori... gua takder akses kepada taskforce nih... tapi gua ader sedikit input.... itupon tabley nak stori lebeyy...

      Delete
  2. Rakyat malaysia terutamanya sakai melayu hanya nampak jelas apa yang ada dalam jubor sepol.

    ReplyDelete
  3. Tapi bro, andaikata apa yg bro ckpkan tue benar, sampai bila depa nk simpan suma org tue? mungkinkah ini ada kaitan dgn perjanjian TPPA? atau mungkin desakan melampau menyebabkan malaysia berbuat demikian?

    ReplyDelete
  4. bro,
    apakah agenda sebenar disebalik mh370 ini. adakah agenda politik? pertahanan negara atau pasca peperangan? Harap bro dapat bagi sedikit info.

    ReplyDelete
  5. salam bro, satu pencerahan info yang baik,. harap bro dapat bagi klu yang baru nyer ye.

    ReplyDelete
  6. bro. saya hnya dapat kata haramjadah mangkuk ayun.dajjal laknatullah pada dieorg ni. celakalah mereka celakalah mereka yang tidak mahu fikir, angkuh dengan adanya Allah Maha Kuasa bagi Segala Kuasa, AlQadir, AlJabbar.AlMutakabbir.AlQahhar. dan adanya Kiamat serta Pembalasan Azab Neraka.

    ReplyDelete
  7. kapal landing kelantan.gua saje provoke lu ngan abg k.bye2.

    ReplyDelete
  8. di penghujung, apabila belit dah terbelit maka nyawa2 yg ada dlm MH370 akan di korbankan utk menutup konspirasi, x gitu bro?. MH370 samada terus perbodohkan rakyat atau akan melondehkan terus pemimpin2 yg terlibat. Tapi...yg gua muskilkan sgt, kalau agensi lu dah tau ceitasebenar tapi x ambil apa2 tindakan utk membetulkan keadaan. Apakah dlm military, polis dan yg seangkatan dgnnya semuanya menurut perintah tanpa byk soal.

    ReplyDelete
  9. Salam bro,
    1. bleh tak sapa-sapa snap gambar kat gong kedak tu, pastu post kat sini byk2.
    2.Tahanan akan dikurung, pastu tutup mata bawak naik kapalterbang balik, pastu bila depa dibebaskan, depa akan sangka depa dok kat luar negera dan balik dengan kapalterbang lagi.
    3. Kalu macam nie punya dahsyat depa nak cover satu-satu benda tu, for sure benda tu a) besar dan akan memudaratkan depa, atau b) baik untuk elakkan perang dunia ketiga, contohnya lah.

    ReplyDelete
  10. Agak2 BR1M akan ada lagi x nanti??? Adoyai...

    ReplyDelete
  11. Agak2 BR1M akan ada lg x?.. Adoyai

    ReplyDelete
  12. ramai yg gila dlm mesia ni yg x mahu mengaku dia gila.....sbb kejar syurga dunia....tunggu 18/3/14 punye skrip.......

    ReplyDelete
  13. ramai yg gila dlm mesia ni yg x mau ngaku dia gila sbb kejar syurga dunia....takut dgn diri sendiri sampai lupa asal usul mereka.....i dont like PTD

    ReplyDelete
  14. gua rasa bro c++ ni tak boleh pakai la info dia. lu punya klu semua menggunakan ayat kemungkinan dan tidak tepat supaya lu boleh tarik balik. lu tulis "hijack", bila bukan itu yg sebenarnya terjadi lu akan cakap "kan gua dah letak apostrophe tu"

    kalau lu yakin lu betul, lu yakin ke informer lu tu betul?

    ReplyDelete
  15. Kamon plan sebesar2 gini takkan misi cuma berkait nasib seorang dua. Selagi motif unknown gua harap plan xkira jahanam or suci dpt di teruskan. Drama 600 episod pun gua folow.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja