Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 March 2014

MH370 Got Hijack?

Dear All..

Does MAS MH370 has been hijack and the flight transponder has been change on flight? Does it safely landed somewhere in Thailand or Philipines?

No ones know until now... But the team of expert has been deployed. Just wait and see.

#PrayForMH370

Wait for latest update on the expert mission exclusively here on this blog.

5 comments:

  1. Kalau kena rampas? Siapa yg rampas? Nanti akan timbul pula isu, perampas itu org anwar atau simpati kpd anwar? Semua yg buruk berlaku di mesia ni adalah salah anwar dan pembangkang. Org yg zalim tak salah tetapi yg jadi mangsa pula yg salah. Mungkin ini balasan Allah kpd mereka yg zalim. Org yg terlibat dgn kemalangan ini bukan salah mereka tetapi sebagai peringatan kpd mereka yg zalim. Sekarang mereka yg zalim ni boleh tidur lena ke? Bala yg Allah turunkan akan kena semua org tak kira siapa tetapi org beriman Allah akan angkat mereka ke syurga dan sebaliknya.

    Tetapi apa yn menjengkilkan saya adalah kita punya sistem SAR dan penyampaian maklumat hancus. Tenguklah apa jadi dgn MAS, DCA dll. Kita dapat nilaikan pentadbiran negara kita ketika menghadapi kecemasan hancus. Menteri hancus, kpn macam biasa siang malam kerjanya ugut sana ugut sini, pm tak tahu arah kemana nak tangani masalah. Pengarah D*A pun buat sidang akbar hancus, broken english........macam tak lulus SPM aje

    Sekarang mesia akan ditertawakan oleh dunia kerana kebodohannya sendiri. Negara maju konon tetapi hancus..................macam manalah mereka mentadbir negara.

    Kalau tak mampu mentadbir serahlah kpd yg mampu..................

    abuamir

    ReplyDelete
  2. hidup dizaman ini macam macam kemungkinan boleh terjadi sama ada kerap atau jarang jarang
    tapi manusia terus merancang ada yang baik dan ada yang jahat
    tapi ramai manusia lupa kepada kekuasaan Allah bila ditimpa bencana baru ingat kepada Allah

    ReplyDelete
  3. MH370:BOEING 777-200(08-03-2014)

    Kesimpulan yang saya buat tentang kehilangan pesawat MAS MH370.

    A. Ada 5 isu besar yang cuba dialihkan (cover) dari perhatian rakyat naif.
    a. Kehilangan wang tunai jumlah yg besar dari BNM
    b. Keputusan mahkamah kes liwat 2
    c. Pilihanraya DUN Kajang
    d. Kes perjanjian air di Selangor
    e. Kerajaan yang lemah - menagih simpati rakyat

    B. Mewujudkan tanggapan bahawa pembangkang adalah JAHAT terutama PKR


    1. Dengan MEWUJUDKAN satu malapetaka skala besar (sama dengan kes Al Maunnah dan Lahad Datu) akan mengakibatkan

    rakyat naif terpaling dari 5 isu yang saya sebutkan di atas kerana rakyat Malaysia ni mudah di "tune" mindanya.

    (pada peringkat ini pun saya percaya majoriti rakyat Malaysia yang naif akan percaya bahawa malapetaka skala besar

    yang terjadi di negara kita adalah benar-benar malapetaka!)

    2. Rakyat naif akan simpati dengan mangsa malapetaka kerana melibatkan rakyat, tentera dan keselamatan negara.

    3. Rakyat tidak akan bertanya siapa dan bagaimana wang boleh hilang dari BNM?

    4. Rakyat tidak akan melakukan Reformasi, walaupun ramai yang simpati dengan anwar

    5. Rakyat tidak akan terlalu ghairah berkempen dan bercakap politik (BN yakin mereka tidak akan menang di Kajang).

    kempen pilihanraya akan mendedahkan banyak kelemahan pentadbiran BN.

    6. Ada muslihat dalam MOU air di Selangor. YAB Khalid seorang ahli perniagaan yg berjaya tetapi bukan ahli politik

    Michaevalian seperti Najib dan Mahathir. Rakyat naif tidak akan memikirkan tipu muslihat BN dan menumpukan kepada

    nasib mangsa malapetaka.

    7. Pentadbiran Najib adalah yg paling lemah, lebih lemah dari Pak Lah yg kaki tidur. untuk mengelakkan rakyat

    membicarakan kelemahan kerajaan dan menagih simpati rakyat naif.



    MODUS OPERANDI

    1. merancang malapetaka skala besar

    2. mencari kambing hitam

    3. men"tune" minda rakyat supaya percaya malapetaka yang terjadi adalah benar-benar malapetaka.

    4. men"tune" minda rakyat supaya percaya punca malapetaka adalah kambing hitam tersebut
    (sebab itu dicari juruterbang yg condong PKR, merampas simulator dirumah (apa masalah seorang juruterbang

    mempunyai hobi alat simulator????) (Anak saya mempunyai simulator peperangan -PS2- adakah anak sya pengganas??)

    5. polis lebih gemar membesarkan kemungkinan masalah psikologi pilot

    6. Menyembunyikan mangsa di tempat rahsia, yang mereka sendiri tidak tahu di mana mereka sekarang. (Sebenarnya

    kapalterbang tak pernah keluar dari malaysia. logiknya kalau keluar mesti telah dapat dikesan oleh radar Vietnam,

    China, Indonesia, India, Singapura dll). Sebenarnya, radar negara kita juga mengesan kapalterbang tersebut, tetapi

    di tutup cerita itu)

    7. "torture" pilot supaya mengaku beliau adalah penyokong tegar PKR dan ANWAR - adakan sedikit rakaman video kelabu

    untuk disiarkan di RTM dan TV3

    8. Komando, intelligent polis dan tentera akan menyerbu dan membebaskan mangsa di tempat rahsia tersebut.

    9. Sebelum mangsa dibebaskan kepada awam, mereka di"brainwash" bahawa mereka telah ditawan oleh pilot dan rakan-

    rakan.

    9. Apabila mangsa dibebaskan kepada awam (termasuk media). Media akan menebual beberapa orang mangsa. Mangsa akan

    menceritakan kembali apa yang telah di"brainwash" oleh intelligent malaysia. rakaman itu akan ditayangkan kembali

    di RTM dan TV3

    10. Rakyat simpati dan memuji kecekapan kerajaan dan pihak keselamatan.

    11. Media akan penuh dengan....NAJIB CEKAP, NAJIB HEBAT, PM TERBAIK, BRAVO PM....dan tahniah dari seluruh dunia.

    ArouseMah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja