Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 March 2014

MH370 Update : 2 Minutes Triangle?

Dear All,

- If MH370 got communication problem whereby no radio can or be made, the standard procedure any pilot will make is to create a simple triangle which each triangle legs is 2 minute.

- The pilot will make at least 3 complete triangle to indicate and inform Air Traffic Controller (ATC) and/or Ground Controller Approach (GCA) about their problem.

- This manuever shall also be made if the aircraft got problem with avionics.

- This is the standard S.O.S procedure that every avid flyer or pilot need to know and follow.

- Do MH370 ill-fated flight made this? The answer for this will be made by DCA top brass.

- By the way, please stop intimidating the pilot family and close friend. I do know what your intention is. I do know what the Malaysian government will do... Simple as to create a scapegoat just to buy some more time...

#PrayForMH370

Your Friend

1 comment:

  1. Bro najib macam,x der kena mengena je.yg ada access selain najib adalah mahathir.hmmm. Logik jugak bro..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja