Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 March 2014

Lawak Siot

Bhai/DeeDee semua...

Punya la havoc itu hari konon ader yang mahu berjumpa dengan perhimpunan para dewa yang diketuai oleh dewa jalan duta pasai nak menyekat satu mortal dari dapat naik taraf menjadi dewa jugak...

Kononnya selagi mana mortal nih terpalit ngan banyak masalah... Takkan la para dewa boleh naikkan taraf mortal nih jadi dewa jugak... Mana boleh katanyer.. Hahaha...

Diorang nih tak tau ka... Yang perkara ini mustahil... Macam mana la para dewa nak sekat dan halang atas alasan masalah moral dan macam-macam lagie... sedangkan para dewa yang sedia ada la nih pon semuanya terpalit ngan masalah.... Lu orang tak tau ka yang para dewa tue sebenarnya aderlah para penyangak yang melantik diri mereka jadi dewa...

Hahaha... Takkan la penyangak mau halang penyangak lain nak masuk clique... Hahaha... Mana boleh bhai... Penyangak mestilah berkawan dan clique ngan penyangak gak... Hahaha... Barulah stendet.... Barulah ISO 9001... Kan gua dah bagitau banyak kali tentang perkara nih.....

Selagi mana semua orang masih menyanjung dan mendewakan para penyangak menduduki kerusi para dewa selagi itulah benda camnie akan berlanjutan.... Hahaha... Punya la hormat bagai nak rak ngan golongan penyangak yang dok level para dewa nih... Hahaha... Jangan terkojot aaa... Geng sarban pon hormat dan sembah giler para dewa nih... Hahaha... Malah kata-kata para dewa dijunjung lebih tinggi dari wahyu Allah Taala oleh geng sarban nih... Hahaha

Allah Taala diorang tak berapa nak sanjung dan hormat... Tapi para penyangak yang berstatus dewa nih diorang bukan main sanjung dan hormat... Siap kalo boleh nak buat sembahan secara sujud dan ruku'.... Hahahaha.... Gilos sesat dan syirik...

Malah bukan itu sajer... Arahan Allah Taala boleh plak letak tepi ... dan dahulukan arahan dari para penyangak berstatus dewa nih.... Hahaha... Hancusss.... Sesat... Dan ader chan jadi bahan bakar api neraka... Ader ulam mamak yang jaga peti pon semuanya pentingkan perut dan bawah perut jer.... Lain dari tue tulur sudah kuchut...

Hahahaha....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja