Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 March 2014

Dimana Harussani? Isu #MH370

Bhai/DeeDee sekalian...

Sekadar bertanya... Dimana agaknyer Harussani .... Takkan takmo nak mengglamerkan diri cam biasa kot... Hahahaha.... Gua nak tunggu gak aper komen Harussani...

Ker Harussani bersetuju ngan kerjabuat pelindung Kalimah Allah (geng Sunni Wal Rasuah) nih seperti yang ditunjukkan oleh Mahaguru kat bawah nih... Maha segala guru.... Hahaha  


Karut marut lagi sesat.... Hahahaha.... Ibrahim Mat Zin nih kan ker Ahli UMNO... Jadik mungkin la pasai tue Harussani takmo nak komen mender...

Cukup-cukup la tue karut dan sesatnya.... Hahaha... Bertaubatlah... Sementara nyawa masih ada....

Nauzubillahiminzalik...

8 comments:

  1. Semalam Harussani mengimamkan solat hajat di Ipoh. Di mana Nik Aziz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooiii....itu pon nak dipersoalkan.....bodoh cap ayam ke kau ni?!!!!...

      Delete
  2. Jangan campur aduk agama islam yang mulia ini. Sembahyang hajat dan doa elok dah. Bagaimana dgn percaya bomoh pula ni..? Inikah islam yang UMNO cipta....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke bomoh ni UMNO?

      Delete
  3. A'kum C++

    Nak gelak pun ada, malu pun ada......

    ReplyDelete
  4. Ya Allah jauhi kami dari termasuk dalam golongan manusia yang buat kerja kerja syirik
    dan juga dari golongan manusia yang menolak hukum hukum Mu.

    ReplyDelete
  5. Ini bukan nak selesaikan masalah tetapi menambahkan masalah. Mana pergi tok mufti semua? Bilalah nak tegur perbuatan syirik macam ni? Nanti bala lain pula akan turun................

    Inilah melayu yg tidak menghayati Islam sebenar dlm kehidupan. Benda2 kurafat dan syirik perlu dibenteras sehingga keakar umbi, bukannya ditonton aje.

    Semoga Allah jauhkan kita dari bala dan perbuatan syirik ini.

    abuamir

    ReplyDelete
  6. est ever effort so far,,,hahahahah memang lawak .

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja