Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 March 2014

Spanking The Butt

Dear Bhai/DeeDee...

What should you do when seeing a team of armed forces veteran showing their "butt dance exercise" in front of you?

Do you just laugh or you will take some drastic action?

For me... This kind of act shall be rewarded by giving a nice hard spanking on the butt of these veterans. It's better to use a large plank of wood as a spanking tools.

Hahahaha...

Dumb asshole...

5 comments:

  1. veteran yg tak ada maruah,,CARMA

    ReplyDelete
  2. large plank of wood with spikes is much better or spank with big mama's boobs perhaps...hahaha

    ReplyDelete
  3. dulu muda muda tak puas tonggek 2 yang sampai tua merenta pun nak tonggek lagi
    satu hari mungkin ada berita mati tengah beraksi acara tonggek

    ReplyDelete
  4. Bekas prebet tidak berpencen ni sakit otak, tu pasai tak sambung servis agaknya. Otaknya lebih rendah parasnya dari punggung, itulah sebab kena menungging.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja