Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 March 2014

MH370 : Apa Yang Dirahsiakan?

Bhai/DeeDee semua...

Gua berpandangan aaaa... bahawa ader perkara yang dirahsiakan oleh Kerajaan Malaysia terutamanya TUDM berkaitan dengan insiden kehilangan pesawat MAS MH370 (9M-MRO).

Banyak perkara yang semacam tidak selari... dari segi jalan cerita... dari segi maklumat... dari segi penyampaian maklumat sehinggalah kepada semua sidang media yang telah dibuat semenjak hari pertama lagi.... Pada permulaannya.... hanya MAS sahaja yang buat sidang media....

Lepas tue join plak TUDM dalam sidang media.... Pastue baru masuk KP DCA..... dan lepas tue KPN.... dah beberapa hari baru nampak muka para Menteri dalam sidang media....  8 hari berlalu baru lah Najib Razak tunjukkan muka dalam sidang media... itupon media tabley soal ...

Pastue berapa kali lu orang boleh tengok sidang media kena kensel.... Hahaha... cakap pukul 3... takder... cakap pukul 5... takder... hahaha

Aper agaknyer yang diorang nih sembunyikan aaa..... Apa yang dirahsiakan?? Cuba kalu yang hilang tue aderlah pesawat yang bawak Rosmah Mansor.... agak-agak lu orang aaa... camana diorang handle ini cerita.... Hahahaha

Baca artikel nih skali aaaa...

5 comments:

  1. nothing is impossible kat Malaysia ni......

    ReplyDelete
  2. salam bro , malaysiakini ckp airforce australia temui bebrapa petunjuk objek seperti pesawat terhempas di perairan mereka , lepas tu blog2 lain pun saya tgok dok update kata yang pencarian mh370 akan berakhir dengn penemuan objek ini, harap bro and the gang boler bagi kitorg info2 yg terbaru dan mantap lebih advance dari blog2 lain tu., dah malas dah nk tgk pc bosann laa.

    ReplyDelete
  3. Menjawap soalan terakhir itu cukup mudah. Habis segala upaya yg ada akan dikerahkan untuk rescue. Jika di daratan badak sekalipun akan diminta pertolongannya. Jika di laut/lautan peranan dugong pun pasti ditagih. Pendek kata semua upaya yg ada difardhu-ainkan bergerak. Walau bagaimanapun hanya scorpene terpaksa direhatkan, khuatir pula hilang terus.

    ReplyDelete
  4. Masa mula2 dengar pagi tu, mcm fikir apehal ni? Aik, senang je hilang mcm kene tembak atau terhempas. Ngikut Awani sampai diorg bersalin baju berhari2 tp berita sama je, rasanya lbh baik tk berckp dpd merapu sampai berbuih2. Kebetulan, kemalangan, hijack dsb dijadikan info. Info dilepaskan mcm guna pili air utk melepaskan air dari empangan yang nak pecah. Kita hanya memperbodohkan negara kita di depan dunia. Semoga yang haq akan ditegakkan. Ini adalah cara Allah uji negara kita, adakah akan terus mendapat bala' atau kasih sayangNya. Kemarau, rasuah, Lahad Datu, MH 370, mati dlm konsert, kes jenayah berat, fitnah liwat dsb adalah ujian samada kita mahu kembali kepada Allah.

    Semoga Allah selamatkan negara kita daripada tangan-tangan yang membinasakan.

    ReplyDelete
  5. Tadi pada sidang media ada wartawan luar bertanyakan sama ada jadual kerja Malaysia Airlines ditukar sebelum 8 Februari atau selepas - tergagap CEO Malaysia Airline nak jawab - dia jawab jadual kerja adalah biasa - betul kah aku dengar tadi kat radio - apa punya jawapan atau ada apa-apa kah!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1