Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 February 2021

UMNO Ada Akaun Bank Rahsia?

Bhai/DeeDee semua...

Gua personally tak terkejut bila dapat tahu perkara ini.... UMNO ada akaun bank rahsia.... Hahaha... Ini tips of an iceberg ja bhai.... Akaun rahsia ni pun bukanlah terlalu rahsia... Ianya open secret ... yang masukkan dana pon tahu... yang dalam parti pon tahu..... malah yang menjaga akaun bank itu pon tahu.... dan bank-bank yang digunakan akaun tue pon tahu.....

Mustahil sangat la bank-bank yang digunakan akaunnya itu tidak tahu menahu langsung tentang kegunaan dan semua transaksi yang keluar masuk.... Hahaha.... kalu takder kesepakatan... rasanya sudah lama cerita ini terbocor kepada umum...

Itu baru UMNO..... hahaha... antara parti yang tertua dalam Malaysia..... Lu jangan terkezut kalu gua kata... MCA dan MIC pon memang ader akaun bank rahsia yang tak diaudit.... Hahaha..... MCA memang diketahui ader berpuluh akaun bank rahsia yang digunakan untuk mendanai urusan parti.... hahahaha

Gua tak kata BERSATU,PKR, DAP dan AMANAH takder akaun bank rahsia yang digunakan mendanai urusan parti.... Kebanyakan akaun bank rahsia nih adalah para proksi... yang pensimpati parti dan syarikat-syarikat khas yang dikuasai parti...

Tapi....

Tidak terkecuali jugak Parti PAS..... hahaha... kalu lu orang ingat PAS takdak akaun bank rahsia.... hahaha... lu memang lah lawak.... naif sungguh la...

Sebenarnya takder satu parti dalam Malaysia yang tak ada akaun bank rahsia yang digunakan untuk sifon dana.... semuanya ader... cuma beza sama ader ianya digunakan secara telus atau ader banyak hanky panky padanya... dan jugak aderkah ianya digunakan untuk parti atau untuk kepentingan pimpinan parti... itu ja persoalannya...

Aper pon..... parti kalu takder duit camana nak jalan operasi.... kutip duit guna tin milo tue hanya lah cover-up ja.... hahahaha... kena la tunjuk zuhud..... hahaha.... kalu tidak ader duit dari akaun bank rahsia nih... macam mana nak memodalkan pencalonan kerusi Parlimen sebanyak 166 kerusi pada PRU14 .... satu kerusi dah berapa.... aper ko ingat calon PAS untuk kerusi Parlimen tue sendiri ka yang keluar modal untuk bertanding??? Hahaha.... mimpi la wei.... Sama gak ngan beratus lagi kerus Dewan Undangan Negeri (DUN) ... semua tu bertanding pakai duit sapa...

Ko ingat bodoh ka bertanding pakai duut sendiri kalu tahu akan kalah dan hilang deposit bagi yang berparti nih... Calon bebas pon bukan semuanya pakai duit sendiri... itu pon ader orang payung.... Hahahaha

Ader paham ka???



2 comments:

  1. Apa nak heran bhai, pergerakkan islam pun cia sponsor lawan dan kawan janji terikat dan berantakkan. Arwah nik aziz pun pernah mengaku terima dana dr luar negara. Arwah nik aziz mengaku tak mcm yg lain2 siap tak mengaku.

    ReplyDelete
  2. mana ada rahsia hakiki didunia ini
    hanya golongan tertentu saja tak tahu tapi cpelaku n gerombolan tahu
    dunia hanya mainan n senda gurau

    Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka. Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertakwa. Maka tidakkah kamu memahaminya?

    tak ramai yang paham sebab tu apa saja nak dibahammm

    rahsia sebenar
    bila kita nak dimatikan n hari qiamat
    ada makhluk tahu?

    Barang siapa berpaling daripada Al Qur'an maka sesungguhnya ia akan memikul dosa yang besar di hari kiamat,

    mereka kekal di dalam keadaan itu. Dan amat buruklah dosa itu sebagai beban bagi mereka di hari kiamat,

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1