Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 January 2015

ADUN / Ahli Parlimen Perlu Mati

Bhai/DeeDee semua...

Masuk hari nih sudah hampir sebulan bencana banjir berlaku di Kelantan yang meranapkan sama sekali prasarana awam dan peribadi di Gua Musang, Kuala Krai, Tumpat, Pangkalan Kubor, Tanah Merah dan Rantau Panjang serta beberapa kawasan lain...

Bagi kawasan yang terjejas paling teruk seperti di Gua Musang, Manek Urai dan Kuala Krai... Untuk memperbaiki prasarana dan membersihkan saki-baki kesan banjir mungkin mengambil masa paling kurang 3 bulan...

Tapi...

Percaya tak kalu gua katakan ini semua boleh diselesaikan dalam masa 60 hari ja maksima... Silap-silap boleh selesai baikpulih prasarana dan membersihkan saki-baki banjir tue dalam masa kurang 2 minggu...

Hahaha.... Tarak percaya ka???

Senang ja... Kalo ADUN / Ahli Parlimen bagi kawasan-kawasan bencana nih mati  @ kojol ... Sure akan cepat segala urusan... Percayalah... Sebab dalam tempoh 60 hari... SPR perlu buat satu Pilihanraya Kecil... Dan kalu ader PRK nih .... Hahaha... Mesti setel semua masalah... ADUN / Ahli Parlimen perlu mati baru cepat setel masalah akibat bencana.... 

Gua paling ingat lagi kat PRK Ijok masa Khalid Ibrahim lawan satu Calon India tue... Pagi gua lalu Pekan Ijok takder mender kat simpang... Sibuk semacam ja...  Biler petang gua lalu kat simpang tue... siap dah ader lampu isyarat trafik beroperasi dengan baik (fully configured) ... Hahaha ... boleh plak buat siap cepat tak sampai sehari.... 

So ... Gua percaya kalo ader PRK pasai ader ADUN / Ahli Parlimen yang mati mesti Gua Musang, Manek Urai, Kuala Krai, Pangkalan Kubor dan banyak lagi akan dapat setel masalah berkaitan banjir.... Hahahaha

Tengku Razaleigh pon rasanyer dah lama idup.... Tunggu masa ja Malaikat Maut nak queue...


3 comments:

  1. Kalau dilihat realiti saat ini di Gua Musang dan lain2 tempat di Kuala Krai...sangat wajar dan ADUN dan MP wajiblah buat pengorbanan demi rakyat yang menjadi mangsa tragedi banjir terburuk! Bila lagi ADUN dan MP nak berkorban dan berjasa untuk rakyat? ADUN dan MP wajib mati! supaya bantuan dan projek segera dapat berlaku untuk meraih undi dan rebut kerusi. Kalau takut nak mati.. letaklah jawatan ramai2 supaya pilihanraya dpt dijalankan..dlm masa kempen..pasti semua rumah manfsa boleh dibina semula siap dgn infra! Lagipun ADUN dan MP yang ada nipun bukan baguspun... inilah masanya nak buktikan anda pentingkan rakyat lebih dari diri sendiri dan anak isteri...Matilah cepat...atau letak jawatan cepat! Ada brani....?

    ReplyDelete
  2. rocky the great brown unused dick says: wooaaaahhh..extremenye lu punya pendapatan; tapi betul jugak, sebijik macam idea Otto Von Bismark ; kalu macam tu sape yang bawak lari Koperal Sirul ke Ostolia? kenape Razak Baginda tak balek2 lagi? takkan bwat PhD sampai 6 taon kot? Rahim Ghouse apa bikin sekarang? kenape dia tak balek2?.. penin wa.. habes yang Burma2 dok pakai selet muka kasik putih macam tepung gomak tu qu puteh ke?

    ReplyDelete
  3. Jahatnya admin...

    Dah tak larat nak "berjuang" ke sampai perlu mengharapkan orang lain mati?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja