Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 January 2015

Kasihan Betul

Bhai/DeeDee semua...

Semalam satu Jementah berbau "harum" ... Hahaha... Bau panggang... Bau khinzir terpanggang... Hangit pon ader.. Gua cukup kasihan dekat anggota Bomba yang bertungkus-lumus memadamkan kebakaran kandang khinzir bagi menyelamatkan lebih 1000 ekor khinzir yang lain... Rasanya semua anggota Bomba nih aderlah berbangsa Melayu... Pastinya tidak dapat tidak pakaian mereka perlu di"sertu" selepas selesai tugasan memadamkan kebakaran..

Yang mati terpanggang hangus cuma 30 ekor sahaja.... 

Mesti ader yang menyebut perkataan "babi" berulang-ulang kali semasa memadamkan kebakaran... Kasihan ... Salut buat anggota Bomba... Mereka orang hebat...


4 comments:

  1. Tabik spring pada para Bomba...

    Cobol

    ReplyDelete
  2. Babi betul la.. sepatutnya toley babi tu kerugian 1170 ekor babi. Bomba selamatkan 30 ekoq ja..

    ReplyDelete
  3. rocky the great brown unused dick says: fuiyooo.. bestnya tak payah tunggu bulan februari nak rase dageng mahal tuh.. waaa kalo Vietnam/Burma tahu, habes suma kene angkot, raya babi la diaorang.. salai anak babi mahal woooo Paul Phua & kawan2 dia je mampu makan

    ReplyDelete
  4. so pathetic...da terang terang binatang tu najis berat dan memudaratkan... kalau aku jadi bomba mmg aku padam pakai minyak tanah!!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja