Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 January 2015

Tidak Perlu Pilihanraya

Kah Kah Kah.

Kalau mengikut idea Hadi Awang, Malaysia tidak perlukan Pilihanraya. Jika ada pilihanraya tentulah akan ada pergaduhan yang memungkinkan darurat. Berkemungkinan apabila ada pilihanraya akan menjadi penyebab rusuhan ala 13 Mei.

Kah Kah Kah.

Otak Hadi Awang amatlah bergeliga. Selepas ini tidak perlu Pilihanraya Umum atau Pilihanraya Kecil. Cukup sahaja dibuat lantikan ikut suka kepala otak pimpinan parti sahaja untuk jawatan ADUN atau Ahli Parlimen. Sama seperti lantikan suka-suka tanpa merit bagi Ahli Majlis Bandaraya / Perbandaran yang sekarang ini digunapakai oleh orang politik.

Gila. Semakin lama dalam politik makin bertambah gila idea Hadi Awang.

Agaknya inilah saranan terbaik Hadi Awang sebenarnya kepada perwakilan Muktamar PAS pada Jun 2015. Tidak perlu ada pengundian dan pemilihan. Cukup sekadar semua lantik kekal ikut suka kepala pimpinan. Hadi Awang tidak perlu dicabar dalam pemilihan Muktamar nanti. Jika Hadi Awang dicabar pemilihannya, mungkin akan berlaku rusuhan ala 13 Mei dalam PAS.

Kah Kah Kah.

Dulu Hadi Awang takfirkan UMNO. Tapi kini tampaknya Hadi Awang sudah tarik balik takfir itu dalam senyap tanpa sedar. Memang kelakar.

Kah Kah Kah.

TAMBAHAN : Sebelum Hadi Awang mahu komen macam-macam, sila pastikan diri hadir dalam setiap Mesyuarat Pimpinan Pakatan Rakyat. Kalau asyik selalu ponteng, macam mana boleh dapat penerangan yang jelas dari parti gabungan. Dulu agaknya sewaktu bersekolah, berkemungkinan Hadi Awang selalu ponteng?

Pok Dee,
Tanjung Jara, Dungun, Terengganu

4 comments:

  1. ye la. Patut pun Hadi awang risau. Pru tu ari, PAS ,menang satu je kerusi dun. Jadi kalau buat plak pilihanraya kerajaan tempatan, silap2 PAS terus x menag satu pun. Jadi bila lantikan politik, mcm dah kira kompem la ada tempat. Sape x nak kuasa weiii...hahaha

    ReplyDelete
  2. jangan cakap cam tu nanti pengikut yang terlebih wala' UG/GU akan meroyan lak,nanti usetat mokhtar bin senik ,tontontawi,satipol sampol,din ayam akan jadi tak tentu hala.dalam kepala haji hadi bin awang hanya ada hari raya puasa dan haji,raya ja.raya cina x leh nanti jadi 13mei.geliga jangan tak geliga.UG jangan tak UG.tepuk tangan umno sebab dah da pembela depa!

    ReplyDelete
  3. Assalamun ... Bro, apa pandangan tentang kandungan yang ada di laman ini https://muslimvillage.wordpress.com/penjajahan/

    ReplyDelete
  4. Ha ha ha..

    Ayoh Cik tu bukan ape..dia riso kalo piliharaya PBT tu jadi macam pemilihan Jawatan kuasa DAP..tinggei dua tiga kerat je Melayu..yang lelain bukueh...Maklumlah DAP yang buat..silap-silap tersalah cut and Paste...ha ha ha.

    Ha ha ha.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja