Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 January 2015

Kenapa Gua Tak Komen?

Bhai/DeeDee semua...

Ader ramai orang tanya gua.... kenapa gua tak komen pasai Sharifah Sofea punya artikel ....  Sebab diorang kata artikel Sharifah Sofea berkenaan MH370 cukup viral dalam Internet..... Hahaha.... Gua cuma sekadar gelak ja....

Hahaha.....

Pada gua aaa.... kalu gua komen tentang artikel Sharifah Sofea tue.... ianya secara otomatik akan menyebabkan gua akan dilabelkan macam-macam.... Hahaha.... jadi terbaeknyer gua takder komen aper-aper artikel dier tue yang teramatlah mengarut dot com (ops... terkomen la plak) .... Hahaha

Jadi....

Kepada Sharifah Sofea dan para pengkagum dier.... sila jawab soalan gua nih.....

SOALAN: Pesawat MH370 sebesar 4 bas sekolah nih macam mana nak buat "terrain masking" pada ketinggian bawah 500 kaki (ketinggian radar awam) atau pada ketinggian 10 kaki (ketinggian radar tentera) dari paras laut untuk mengelak dan terbang sama ader ke Maldives / Diego Garcia atau ke Ukraine .... (opss... lupa gua yang citernyer telah berubah dari Diego Garcia menjadi ke Ukraine) tanpa terhempas dan tanpa mengeluarkan bunyi bising dan api enjin yang marak besar? siap cross Banjaran Titiwangsa tue .... hahaha  .... malah siap lalu kawasan bergolak yang penuh dengan radar dan sistem anti pesawat udara ... Puak Karen di Myanmar yang terlibat kendalikan ladang poppy pon ader sistem STINGER dan radar mobile...


Hahaha.... aper pon.... ader satu artikel Sharifah Sofia nih paling lawak..... ala... yang ader gambar-gambar satelit dan radar tue la..... Hahaha.... agak-agak la kalu nak sembang bab teknikal radar dan satelit nih Cik Puan ooi.... Hahaha....

By the way.... misi pencarian MH370 di pihak Agensi kini lebih kepada lokasi XXXXXXX di Asia .... sori aaa tabley nak citer ..... stakat itu ja yang gua dibagitau....

P/S : Kalu nak tau berapa tinggi 500 kaki tue.... hahaha... amik ja tinggi 6 hingga 8 batang pokok kelapa biasa yang dah berumur dalam 30 tahun

1 comment:

  1. Lokasi pencarian di Myanmar ke datuk? Gua tgh layan Offshore exhibition kt yangon ni.. Huhu.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja