Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 January 2015

Sori Aaa...

Bhai/DeeDee semua...

Dalam kekalutan tadi... Gua ader terdelete satu komen Anonymous yang "menibai" gua... Biasanyer gua takder delete lu orang punya komen... Tak kisah la aper isi komen lu orang.. Nak bodek ka... Nak maki ka... Nak belasah ka... Nak ugut ka... Nak hantam ka... Nak support ka... Atau komen-komen yang bersifat ilmiah... Gua tak kisah saper nak komen...

So...

Kepada sesiapa yang gua dah terdelete komen "dalam bahasa Ganu" tue... Yang penuh ngan ayat mengutuk dan mencabar tue... Sila tolong antar balik komen tue aaa... Nanti gua approvedkan untuk siaran... Tolong aaa...

Lagi satu... "Abang Utama" dalam komen lu tue saper aaa.. Aper cabaran dier aaa???

Choikin..... Hahahaha

P/S : Aper kelas jadik hero... Baik lagi jadi ostad sampul... Lagi banyak masyuk... Boleh berbini ramai... Hahahahahahaha

1 comment:

  1. rocky the great brown unused dick says: wa sampai sekarang peneng laa bhai.. siape/negare mane sebenar nak tibai Tanah malayo nih? ape yang ade kat Tanah Malayo yang asek kene bulik je? Temasek ade peranan jugak ke? kenape PM2 kita asek kene ramas telor jek? tak reti gua nak carik info.. wa bukan orang company C mcm lu

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja