Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 January 2015

Suka Kita Lah

Kah Kah Kah.

Suka kita lah mahu sokong atau tidak. Kita bukan tidak ada akal fikiran. Kita bukan angguk-angguk geleng-geleng "wa ampu sana wa ampu sini". Allah Taala beri kita akal fikiran, jadi kita kena gunakan ditempat yang sepatutnya. Pemimpin mahu masuk lubang tahi tak mungkin kita juga akan ikut sama. 

Kah Kah Kah.

Memang arahan macam ini nampak sangat kebodohan dan kebebalan tahap mengampu. Jangan guna agama untuk menjustifikasikan kenyataan bodoh diri sendiri. Jangan seret Allah Taala dalam kebodohan diri sendiri.

Kah Kah Kah.


Jangan ingat kami semua ahli biasa PAS bodoh macam pimpinan PAS yang gila kuasa. Kalau pimpinan PAS nak jadi bodoh, sila jadi bodoh sendiri-sendiri. Jangan babitkan orang lain.

Kah Kah Kah.

Pok Dee
Tanjung Jara, Dungun
Terengganu

4 comments:

  1. Sila tunjukkan dlm perlembagaan PAS klausa menyatakan setiap ahli PAS itu mesti (atau fardu ain) mengundi calon PAS dlm PRU, jika ada. Jika tiada, ikut suka akulah nak undi calon parti mana pun.

    ReplyDelete
  2. Mu tak wala' kepada pemimpin, ikut suka hati pemimpinlah untuk berpendirian macam mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu nak wala', itu mu punya pasal. Ambo dok ser nak wala' kpd pemimpin buat fitnah pil kuda dan kluk klek lepas tu u-turn plop.

      Delete
  3. kena ikut oii pasai presedeng dan geng UG/GU dah "terlajak maksum" jangan sampai geng UG/GU solat hajat lak macam ada satu ustat yang selalu kuar kat fb dia yang duk perli husam ,,hanipa n khalid.tiba ada sorang mamat berhujah ngan ustat tu kalah,ustat nak suruh anak murid wwat solat hajat bagi ALLAH TAA'LA turun bala kt mamat tu.la ni kita 'tok aad' ooo kat presedeng nanti di anggap mengkhaniati parti tapawe'.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja